Ben Türküm ve kesinlikle ırkçı bir amaçla söylemiyorum hangisi hoşunuza gidiyor ve çekici geliyor
Türk kızları
Kürt kızları
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her ırkın kendi güzelliği vardır. Türk kızları kürtlere göre daha özgür ve vurdum duymaz davranabiliyor. Kürtler kızları genelde aşiretsel olusumlardır. Sevgili bulayım, bara gideyim, bakayım erkekler bana bakacak mı diye tahrik edici kıyafetler giyinip kendini kalabalığın akışına bırakmazlar.
Kendim de Kürt'üm ve bence Kürt kızlarının birçoğunun içinde bir güzellik var, ama Kürt'ler genel olarak biraz fazla kıllı oldukları için o güzelliklerini ortaya çıkarmak için üstünü biraz kazımak gerekiyor. 😂
Hmm ama Kürtler Türk kızlarını daha çok seviyor okumuş eğitimli olanlar Türk kadınlarıyla evleniyor daha çok.
ve her ne kadar bazıları bunu asla kabul etmek istemese de kızların birçoğunda da Kürt erkeklerine karşı ayrı bir sempati var.
Orası da doğru valla, Kürt erkeği Ayrı bir tatlı oluyorlar ama işte kültür farkı var maalesef bu yüzden na na
Aga ben Karadenizliyim. Kürt kızlarından benle ilgilenen çok oldu. Kürt kızlarında da Doğu Karadenizli erkeklere sempati var gibime geliyor. Bilmiyorum sen ne diyorsun?
@almost_blue Vallaha ne yalan söyleyeyim, hiç görmedim kardeşim. 😂
Anladım. Bizim oraya fındığı gelen Diyarbakırlı ve Mardinli Kürt işçiler görmüştüm, ilginç olarak bazıları sarışın ve kızıldı. Genelde Kürt fenotipi hep esmer ve kara olarak bilinir ama tam tersi görünüme sahip olanlar da var.
Hayır, yanlış bilgi. Tam aksine Kürt'ler sarışın olur. 😁
Sarı saçlı mavi gözlü
Evet bizim memlekete gelen Kürt işçiler genelde sarışın ve kızıldı.
Ben Kürdüm. İkisi de güzeldir
Erkeklerde hangisi yakışıklı maskulen sence
Değişir. Türkiyenin en maskülen erkekleri karadenizliler
Bu tür sorular aslında güzellik algısını çok yanlış bir yere taşır bence. Güzellik bireyseldir ve bir kişinin dış görünüşünden çok enerjisi, tavrı ve öz güveniyle parlar. Irk ya da etnik köken üzerinden değerlendirme yapmak yerine, herkesin farklı güzelliklere sahip olduğunu kabul etmek çok daha sağlıklı bir yaklaşım olur. 💖 Güzellik dediğin şey kalpte ve ruhumuzda gizli, unutma! 😉
Cevap
4Cevap
ikisinde de güzelleri vardır
Kürtlerin içinde uzun dönem okudum hepsi birbirine benziyor kara kaş Kara göz fenotip. Acikcasi birkaç tanesi hariç pek güzele rastlamadim
Hmm nerelisin
@Pınar25252525 Aslında Kürt'ler özünde sarı saçlı, mavi gözlüymüş. Ben de Kürt'üm ve öyle olan çok sayıda akrabamız var, hatta 1 tanesi bizzat benim öz halamın kızı.
Erzurumlu
@omrfrkkuckkk3542 ya bilmiyorum hiç öyle Kürt görmedim ben ama renkli gözlü gordum
Benim babaannem, 4 halamdan 1 tanesi ve o halamın 1 kızı sarı saçlı mavi gözlü.
@omrfrkkuckkk3542 ilginç çok sasirtici
Sanırım sen de Kürt'sün ve mesela saç rengi senin saç rengin gibi olan çok Kürt kızı var. :)
@omrfrkkuckkk3542 yok ben türküm dadaşım
Anladım.
Göreceli bir durum. İkisinin de güzel yanları var.
İnsanların tipine bakınca kürt mü türk mü anlıyamıyorum ne bileyim
Türk kızları daha iyi ama kürt kızlarının bazıları aşırı seksi oluyor
Nasıl sexsi mesela
Gel benimle sabahlara kadar seviş diye bağrıyor bazıları 😅
Hmm bakış açısı
Senin fiziksel özelliklerin nasıl?
Ne yapacan
Merak ettimm 😅
Tipik Türk kızıyım işte kumral ve balık etliyim
Balık etli mi 😍😍 boyun kaç?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?