Karadenizliyim Kürt arkadaşımla iddiaya girdim siz hangisini beğeniyorsunuz?
Karadeniz kızları
Kürt kızları
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ikisi de güzel. Karadenizli çok güzel kızlar var. çok güzel kürt kızları da var. ama kürtlerde çok çirkinler Karadenize oranla fazla. eski sevgilim kürttü. esmerlere bayılmama rağmen Karadeniz derim
Eski Kürt sevgilin nasıldı
güzeldi terk etti gitti. güzellikten hayır gelmiyor
Neden terketti peki
ona ters hareket yapmışım. neyse geleceği zor bir ilişkiydi bitmesi ikimizin hayatı açısından iyi oldu. tabi iki tarafında kalbi fena kırılmıştır. umarım ilerde hayat bizi tekrar karşı karşıya getirmez
Herhalde kızın fikrinde Kürtle evlenmek vardı
benim kürtle evlenen ihtimalim onunkinden fazladır. batıdaki kürtler kürtleri sevmez. anca çok gideri olan bir kürt olsa ona bakar
Kürt kadınları mı Kürt erkeklerini sevmiyor yoksa Kürt erkekleri mi Kürt kadınlarını sevmiyor
batıdaki kürt kadınları. doğma büyüme batılı olan kürtler özellikle doğulu olanları sevmiyor. zihniyetleri farklı oluyor. nasıl almancı türkü türkiyedeki türkler sevmiyor onlarda öyle. anca iyisiyle samimiyet kurar. doğulu kürtler birisi kürtse samimiyet kurmaya çalışıyor. üniversite çevremdekiler böyleydi
Anladım Benimde Kürt arkadaşım bana şunu diyordu Kürt erkekleri her ırkı sever ama Kürt kadınlarını ve Kendi kültürünü sevmezler
yok ya kürt erkekleri boynuzlama konu oldu mu ırka bakmaz kfjfkfköf şakasını bırakırsak zengin kürtlerde tek eşlilik türklere oranla daha az. aldatma baya fazla. geçen fakir bi abi bile Türkmen eşini aldattı. kadın para yok diye bırakıp gidemiyor da
Karadenizli ile pek karşılaşmadım ama Kürtlerin yoğun olduğu bı yerde okudum kurt kizlarinda aynı fenotip var hep kadınlarında erkekleride Kara kaş Kara göz esmer filan zaten
Ben çok güzel görmedim ama çok güzel bir kız görmüştüm Amine gulseye benziyordu hatta otobüste karşılaşmıştım onun haricinde pek görmedim
Erkekleri daha mı tipli kadınlarına oranla
Erkeklerden yakışıklı olanlar var yani ben karşılaştım baya hem reelde hem sanalda kızlarda pek yok yalan söyleyemem. Ama mutlu kaya diye bı kız var Diyarbakırlı bilir misin o kız çok güzeldi mesela
Hey canım! Güzellik dediğimiz şey öyle göreceli ki, kişiden kişiye değişiyor. Hem Karadenizlilerin o doğal alımlılığı, hem de Kürt kızlarının etkileyici gözleri bir başka güzel. 🌸 Her bölgenin kendine has özellikleri var ve herkesin güzellik anlayışı farklıdır. Bence güzellik, insanın içinde taşıdığı o güzel enerjide saklı. Özetle, herkes kendi içinde eşsiz! 😍
Cevap
8Cevap
göreceli aslında. Karadeniz kızları beyaz tenli minyon zarif oluyolar. kürt kızları esmer ve uzun
Kesinlikle kürt kızları burun güzelliğin simgesidir
Cinsellikte ve kocalarini cinsel anlamda doyurmakta kürtler çok çok iyiler
Madem öyle Kürt erkekleri neden onları hep aldatıyor ve yabancılara sadıklar
Yani o kişisel bir tercih ama kürt kadinlarinin ilgisi ve yataktaki halleri cok cilveli
Bence Karadeniz ya Kürt kadınlar bakımsız olurn
Akdeniz yani ben biz
Minik burunlularsa karadeniz
Kanka 7 bölge var 7sininde ayrı güzel
Bir Kürt olarak Kürt kızları diyorum 😂
Yani Karadeniz'i hic tanıdığım olmadı
Kürt müsün
Türküm
Kürt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar