Ben sadece az güzelim birilerinin beni sevebileceğini düşünmüyorum?

Özellikle kafamdaki tiplerin öncelikle aileden dezavantajlıyım muhtemelen ilerde onlar gibi olacağım bu yüzden beni neden birileri sevsin ki diye düşünmeden edemiyorum kimse bana layik değil daha iyilerini hakediyor gibime geliyor

Ben sadece az güzelim birilerinin beni sevebileceğini düşünmüyorum?
Cevapla