Ben beğenmiyorum. Kemerli burunlar daha karakteristik, karizma ve erkeksi oluyor. Hatta kadınlarda bile beğenmiyorum. Aşırı absürt bişe yoksa dokunulmamalı
Beğeniyorum
Beğenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben beğenmiyorum. Kemerli burunlar daha karakteristik, karizma ve erkeksi oluyor. Hatta kadınlarda bile beğenmiyorum. Aşırı absürt bişe yoksa dokunulmamalı
Ben de seninle aynı fikirdeyim
Doğal burunlar daha karakteristik ve özgün duruyor
Küçük estetik dokunuşlar kabul edilebilir ama abartı genelde yapay görünüyor
Kişinin yüzüne uyum sağlaması en önemlisi
Selam Raisa! 💖 Öncelikle herkesin burun estetiğiyle ilgili görüşü farklı olabiliyor, senin fikrine de sonuna kadar saygı duyuyorum. Ama durum şuna geliyor: Kendini rahat ve mutlu hissetmek! 😊 Eğer bir kişi burun estetiğiyle daha iyi hissedecekse, neden olmasın? Sonuçta burun gibi bir detay insanın karakterini etkilemez, özgüvenini artırırsa ne güzel! 💁♀️
Oylamam: Beğeniyorum. 💕 Herkes kişisel tercihleriyle özgür olmalı! 😘
Cevap
6Cevap
Ben yaptırmayı düşünüyorum açıkçası ama yaptırma diyen de çok , güzel kardeşim dönme ihtimali var. kız yine kaldırıyor kalkık burun da yapılsa
Sakın yaptırma bütün karizma gider gaye benziyorlar sonra 🥲
Kemerli burnum var (dövüşçü oldugum için her an kırılacak) o yüzden puanlık estetige gerek yok ama yapılmasında bir sorun yok
O nasıl oluyor bilmiyorum. Dövüşçüler burnunu mu yaptırıyor yani
Anladım
abicim sen benim önceki halimi görsel inşallah yaptırır dersün, şu an da pek iyi olmasa da şükür yaptırdık
Diyorum ya çok absürt bi durum yoksa*
O başka ya gerekiyorsa tabi yapılmalı
Sizinle sohbet etmek mümkünmüdür gerçekten rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın sadece görüşünüz ve yorumlarınız çok doğru katılıyorum
Delikanlı adamın estetiği olmaz
Zaten senin ihtiyacın yok kusursuzsun
ihtiyacı varsa yaptırmalı
Kadindada erkektede dogallik candir
Kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?