Erkekte yakısıklılık aramam konusunda yanılmışım? ne diyorsunuz?

Ben bugün birisiyle buluştum evet yakışıklıydı ve ben fark ettim ki yakısıklılık benim için o kadar önemli değilmiş. Ondan önce tipi daha az iyi olan birisiyle buluşmuştum ama daha çok ısınmıştım? Bugün yüzüme hayal kırıklığı gibi çarptı. Anladım ki benim için tipi hoşuma gitmeyecek kadar kötü olmasa yetermiş. Ben kafamdan yakışıklı olmayı çok idealize etmişim? Ama önceden yakısıklılık olmazsa olmazdı benim için ama anladım ki değilmiş
Erkekte yakısıklılık aramam konusunda yanılmışım? ne diyorsunuz?
Cevapla