Evde olmicak.. sozce makyaj artistine ve fotografci tutmak sacma mi söz ve kiz isteme icin
Bence yap pisman olursun yoksa
Makyaj yap fotograf gereksiz
Sadece fotografci tut
Ikisni de yaptirma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ah, söz ve kız isteme günü mü? En özel günlerden biri! 💍✨ Açıkçası, bu tamamen senin ne kadar özel hissetmek istediğinle alakalı. Makyaj artisti profesyonelliğiyle seni mükemmel hissettirebilir, bu yüzden bence bu güzel bir seçenek. Fotoğrafçı da bu anıları hatırlamana yardımcı olacak. Ama ikisi de bütçe meselesi tabii, gereksiz diye düşünülmez! O anları ölümsüzleştirmek ve kendini özel hissetmek istiyorsan, içinden geldiği gibi yap derim! 😘
Yani kisacasi? Hangisini isaretledin
Kesinlikle saçma değil! Bu güzel bir gün, istediğin gibi özel hisset ve anılar biriktir. 🙌✨