Dün arkadaşımdaydım. Hadi bi selfim yapalım dedim, kalktı makyaj yapıp geliyorum dedi. :D

Dün arkadaşımdaydım. Hadi bi selfim yapalım dedim, kalktı makyaj yapıp geliyorum dedi. :D

Sürekli makyaj yapan kadınlarda oluyor bu durum genelde. Kendilerini makyajlı görmeye o kadar çok alisiyorlar ki artık normal halleri cirkinmis gibi geliyor. O yüzden doğal olarak da fotoğraf cekinirken de ihtiyaç duyuyorlar. Çok şükür bende oule bir durum yok ihtiyaç duymuyorum normal zamanlarda. Hele sırf fotoğraf çekinmek için kalkıp makyaj yapmam😅
Cevap
4Cevap
Arada keyfinede yapıyorum yalan yok sjsjjsj
Makyaj yapmıyorum
2 aydır dudak nemlendiricisinden başka bir şey kullanmıyorum , sevmiyorum makyaj yapmayı , fotoğraf çekinmeyi hiç mi hiç sevmiyorum
Yok ya ben genelde fotoğraf çekmeden önce üstümü başımı değiştiriyorum veya saçlarıma şekil veriyorum
Zaten genelde hafif makyajı severim ama foto çekicem diye de kalkıp makyaj yapamam yani Keyifli günler..
Bir kaç defa yapmıştım önceden ama şimdi yok o heves
Var öyle tipler yapılır da kimisi abartıyor selfie anlık poz ya bence sade olmalı
Makyaj pek yapmayanlardanım *\(-.-)/* Düğün, bayram, özel gün haricinde :D
Ayyy hiç uğraşamam valla
Normaldir yaparim hafif onla ilgili degil
Hiç makyaj yapmayanlardanım😅
Makyaj yapan biri deilim
Böyle psikopatlarda var :D
Doğal çekinirim
Hyrrr
Hiç yapmayanlardanim 😂
Bazen
ugrasamam
Hayır
vallahi üşenirim ya
Women ☕
Evet bazen yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?