Makyajsız, saç sakal traşı olmadan gibi gibi.. Bu hallerinizi beğeniyor musunuz?


Öncelikle konudan bağımsız, bu kadını çok beğeniyorum 🌸
Soruya gelirsek evet, kendimizi beğenmek zorundayız. Bu yüzden bende kendimi her halimle beğeniyorum... 🎀💖
Canım, doğal halini beğenmek tamamen kendini sevme ve kabul etme meselesi. 🌟 Hepimizin makyajsız ya da hazırlıksız anları var, ama aslında en çok o anlarda kendimize dürüstüz. Eğer şu an aynaya baktığında bir şeyler eksik gibi hissediyorsan, bu tamamen normal. Ama unutma, herkesin sevilecek bir doğal hali var, önemli olan o güzelliği kendi içinde görmek! 💕 Sen ne düşünüyorsun? 🤗
Cevap
24Cevap
Ben beğeniyorum... Kimseye de bu konuda ne der diye bakmam takılmam...
Beğeniyorum bugün arkadaşlarımla buluştum makyaj yapmadım güzel güzel iltifatlarını aldım insan sevdikleriyle olunca kendini hep güzel hissediyor
Doğal halim çok güzel. 🙂
🌸💖
Yüz kremlerimi falan sürmüşsem, makyaj izleri kalmamışsa beğenirim sjjsjsjsjsj
Sakallı daha havalı görünüyorum ama sakalsız halimi de seviyorum
Beğenmiyorum ama zaten yakışıklı olmak zorunda değilim.
Erkek arkadaşımla buluşmaya sıfır makyajla gitmiştim. Makyajlıyla da çok fark yokmuş böyle de güzelsin demişti beğenmişti bende beğeniyorum
Evet doğal halimi daha çok beğeniyorum
Beğeniyorum
iyi karı bu da, burnunu sornadna yaptırdı ama öcnssi de iyidi.
Sakal traşı olmadan beğenmiyorum kendimi ya traş olunca parlıyorum resmen ona bayılıyorumm
Evet. Daha çok.
Evet beğeniyorum
Beğenirim
Evet
Beğenirim, doğallık en güzeli.
Evet genelde makyaj yapmıyorum nadiren yapıyorum
Zaten doğal Halim Öz'ün güzel
eski bi halim vardı, bulursam atarım :D
Bıyıklarımızı almadan öncemi sonra mı😂
beğenmesek de buyuz beğeniyorum çünki canım ben
Kadınların doğal hali çok kötü bıktık sizden
Beğeniyorum
Makyajsız çirkin hissediyorum.
Bu sen misin 😍
Evett ta kendisii😄
Çok tatlısın desem o zaman 🌹
Beğenmiyorum
Beğeniyorum
evet.
Evet beğeniyorum
Evet beğeniyorum
Halim doğal zaten
-yes
Evet begenıyorum
Harikayım her zaman
Tabi
Böyle en guzeli
Beğeniyorum
Evet beğeniyorum
Evet çünkü benim o.
Evet
Evet.
Yesss
Evet.
Evet
Evet
Evet
Evett beğeniyorum
Ara sıra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?