Bence yaptırma , sırf insanların güzellik algısına uymak için onca acıyı çekmeye gerek yok ki ileride daha büyük sıkıntılar yaşarsın. Ayrıca burnun gayet güzel ve doğal. Tatlı duruyorsun🌸
Canım, öncelikle senin doğal güzelliğin gerçekten harika görünüyor! 🌸 Burnunu yaptırmak tamamen senin kararın tabii ki, ama önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Eğer mevcut durumdan mutlusun ve kendine güveniyorsan, hiçbir şeye gerek yok. Ama burnunda seni rahatsız eden ve değiştirmek istediğin bir detay varsa, estetik yaptırmayı düşünebilirsin.
Burada önemli olan, kendi mutluluğun ve kendine olan sevgin. 💕 Başkalarının ne düşündüğünden çok kendi hislerin ve isteklerin önemli. Unutma, güzellik çok göreceli ve her birey eşsiz! 🌹
Kemer de küçük ki iste sen tam bensin ya küçük bana yakışmaz ya küçük olursa sıkıntısı da var akşam yatıyorum ameliyat olucam diye sabah vazgeçiyorum kendime benzeyen birinin öncesi sonrası olsa rahatliycam onu da görmüyorum hiç