Kadına yakışır
Erkeğe yakışır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben prensim Sercan kendisini nasıl iyi hissediyorsa öyle isterim bir şey yapmasına gerke yok zaten dünyanın en yakışıklı erkeği ona her türlü aşığım boy fizik tam istediğim gibi işte tam prens
Gençlik sadece kadına yakışmaz erkeğin genç görünmesi kötü değil aksine canlı ve dinamik gösterir bazen çekiciliği artırır ama bazı kişiler olgunlukla bağdaştırdığı için karışık düşünebilir
Kadınlara da erkeklere da yakışır. Erkeğin yaşından küçük görünmesi kötü değil bana göre avantaj. Yaşı küçük olduğu hâlde 40 yaş üstü görünen insanlara göre bence küçük görünmek daha iyi
Gençlik herkese yakışır, çünkü her insan zaten güzeldir her insanın mutlaka en az 1 den fazla alıcısı olur dünyada yeterki insan kendine baksın..
Hey sen! Ne kadar güzel bir soru sormuşsun! 😊 Bence genç görünmek hem kadın hem de erkek için harika bir şey! Özellikle kişinin sağlıklı, enerjik ve kendine bakan biri olduğunu göstermesi açısından çok güzel bir detay. Gençlik sadece dış görünüşle değil, ruh haliyle ve özgüvenle de ilgili.
Erkeklerin de genç görünmesi kötü bir şey değil, aksine çekici bir özellik olarak bile görülebilir! Tabii, asıl önemli olan insanın kendini iyi hissetmesi ve öz güvenli olması. Yani güzellik, gençlik cinsiyetle sınırlı değil. Kendimize iyi baktığımızda bunu zaten yansıtıyoruz. 🌟💪
Anketteki şıkları düşününce “Erkeğe de pekâlâ yakışır!” seçeneğini işaretlerdim. 🙌 Sen ne düşünüyorsun? 😘
Cevap
14Cevap
bir gün herkes yaşlanacak
Bi erkek kadının yanında küçük görünüyorsa bu hoş değil kadın kadınsı giyiniyor şirin bile olsa yanındaki erkek biraz erkeksi durcak ya çocuk gibi degil
Kadınlarda gençlik hemen göze çarpıyor tazelik ve canlılık katıyor gençlik en çok kadına yakışıyor Erkeklerde ise 35–40 tan sonra yaş ilerledikçe güven, karizma ve tecrübe öne çıkıyor yani erkek olgunlaştıkça farklı bir çekicilik kazanıyor
Bence de kadına bir tık daha fazla yakışıyor. Erkekler de genç gösterebilir elbette ama ben genç gösteriyorum diye söyleyen bir erkek itici geliyor.
Yaşına bağlı biraz. 50 yaşındaki adamın 30 35 gibi görünmesi tabi ki güzel bir şey ama 30luk adamın 20 görünmesi bir şey ifade etmez.
Taze çıtır zayıf vücutlu zarif giyimli kadın elbette çok leziz gözüküyor ama gençlik her iki cinste de değerli
Erkeğin güzel yaş alması da önemli bizde ne kadar gençlik güzellik kadınla bagdastirilsa da erkek de kendine bakmalı..
gençlik herkese yakışır kadını erkeği mi olur
genel algı galiba, misal kadın saçlarını boyadı mı absürt değil de erkek biraz komik oluyor :D
Genç erkek her zaman daha çekici. Ne yapalım kart adamı
Gençlik herkese yakışır cinsiyetle ne alakası var.
Kadınlar ne kadar genç görünmek istese de erkekler ise "çok iyi görünüyorsun tatlım" beyaz yalanını söyleyip gerçeği söylemese de çoğu kadın 30 yaşını geçince çökmeye başlıyor.
Tam tersi
@Kdodkdkdkdmd Seni ķırmayalım, senin dediğin olsun.
Böyle zaten benlik durum değil gerçek bu
@Kdodkdkdkdmd Öyledir eminim
aynen
Alo 112 acil vaka 😅😅
Kanka sen bir doktora görün iyi değilsin
@Kdodkdkdkdmd Ben bunu senin için düşünüyorum. 😅😅
Ama senin görünmen gerekiyor ortada dolanma tehlikesin toplum için erkek 30dan sonra buruşur çöker gerçek budur
@Kdodkdkdkdmd Hahihihihi 😅😅😅
Yaşın erkeğe karizma kattığını düşünüyorum ama genç göstermek de bir ekşi olmamalı
İkisine de yakışır iki cinste de yüz 16-18 yaşlarında oturur
Erkeğe de yakışır ama geri kafalılar kadına yakışır butonuna abanmış
Kendin olmadiktan sonra ister genc ol ister yasli. İkisinide yakisir tabi.
Ben bu zihniyeti anlamıyorum erkeklere gençlik neden yakışmasın sarkmayı bu kadar seviyor mu erkekler
Erkek yaşlandıkça daha çekici olur, kadının tam tersidir bu. Genç gözüken bir erkeği kadınlar tercih etmek istemezler
Ben şu an 21 yaşındayım kendimi genç ihtiyar gibi hissediyorum çok bakımsız ve sağlıksız besleniyorum yani önemli olan sağlıklı bir hayat yaşamak
Yaş genelde erkeğe karizma katar. Ama yaş aldıkça güzelleşen kadınlarda çoktur. Ez cümle kendine bakan herkes güzeldir
Kadınlar zaten kendilerine çok iyi bakıyor ama gelgelelim erkeklere bakmıyorlar saliyorlar
gençlik erkek için dezavanjtır. erkeklerin fiziksel özelliklerinden çok (gençlik yakışıklılık vs) ne verebildiği yani ne sağlayabildiği önemlidir romantiklik partnerlik için.
Aksine yakışıklı erkek bütün kadınları toplar
@Kdodkdkdkdmd yaşın biraz büyüyünce ne demek isteediğimi anlayacaksın
Ablacım büyümeye küçülmeye gerek yok yakışıklı erkeklerin etrafında kadın çoktur
Sen 20li yaşlarda paralı yaşlı erkek tercih etmeye devam et 30dan sonra terk edilince anlayacaksın
Erkeğin genç görünmesi neden kötü olsun
erkeğin olgun olmasını seviyorlar ya genç olunca ilgi çekmeyebilir gibi geliyor
Ya söyle evet yaş olarak olgun olması çekici ama olduğundan yaşlı görünmesi dezavantaj mesela 50li yaşlarda geldiğinde kocam hala bakimli karizmatik olsun isterim sonuçta ben ondan kaç yaş küçük olucam daha genç durucam
Gençlik herkese yakışır ikisi de şıkkı olsaydı ya.
unutmuşum pardon
El mecbur kadınlara seçeneğini tercih ettim
canın sağ olsun kraliçem 😍🌷⚘️
İkisine de yakışır şıkkı nerede?
Genç kalmaya görünmeye kimse hayır demez
genç görünmek iki cins için de güzeldir
Olgun erkeklerin yüzü daha oturmuş oluyor
Her ikisine de yakışır
Hayır tabiki
Kadına ayrı yakışır
Kim kafayi yedirtti size ne bicim sorular bunlar
ortay karışık diyelim
Herkese yakışır
Kadınlar hızlı yaşlandığı doğrudur
Eninde sonunda yaslanacağiz
ikisine de
Gençlikkkkk
Kadına yakışır
ikisinede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?