Parfüm kullanmıyorum ama kötü de kokmuyorum. Kullanmamak itici mi?

Bir erkek benim hakkımda nasıl düşünür yani yanlarından geçtiğinde koku yok kötü bir koku da yok ama.. parfüm sikmayi pek sevmiyorum.. imza parfumu olmalı herkesin ama ben bulamadım. Herneyse şu an kullanmıyorum bu itici mi.

Parfüm kullanmıyorum ama kötü de kokmuyorum. Kullanmamak itici mi?
Cevapla