çok terlemediğim sürece 2 günde bir duş alıyorum yani pazartesi aldıysam salı almıyorum ve deodorant ve dalinin şu bebek kolonyasını kullanıyorum parfüm kullanmıyorum bunun hakkında ne düşünüyorsunuz çevrenizde benim gibi biri olsa ne düşünürdünüz yani ne kötü kokuyorum ne de çok çok güzel kokuyorum etrafa yayılıyo falan dalin uçuyo gidiyo nötr kokuyom ama ter veya başka kokmuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
hiç kullanmıyorum değil genelde kullanmıyorum dershaneye falan giderken dalin sıkıyorum çıkıyorum ama kullandığım yerler de var tabii ki
Parfüm kullanmıyorum bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Parfüm deodorant gibi şeyler kullanmaman iyidir hepsi kimyasallar içeriyor. Helede kokmuyorsan dahada güzel bildiğin yolda şaşma derim
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
yani sağlık açısından iyidir ama lazım oluyor ter kokmamak için parfüm aman aman lazım değil ama diğer insanlar açısından da kendi açımdan da deodorant önemli
En güzeli sağlık milletin düşüncesini boş ver hepsi kimyasal sonuçta
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
yani evet ama deodorant ve dalin de kimyasal ama parfüm seçemiyorum ya seçtiklerim hüsran oluyor çok bayıyor beni ama zamanında çok sıkıyordum takıntı derecesindeydi
kardeşim deli misin nesin çıldırtan sensin bana yaptığın ürünler diyon ben sana üründen falan bahsetmedim bence de saat 1 de senin gibiler baya saçmalıyor bir de deodorantı nerene sıkmak istiyorsun diyor kim saçmalıyor bunları derken acaba
Soğanlı bişey yersen koku kaçınılmaz oluyor. Benim burun o kadar keskin ki ter kokusundan kimin ne yediğini anlıyorum
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
yok yersem dişimi fırçalıyorum tabii ki veya duş alıyorum ama genelde 1 gün aldıysam öbür gün almıyorum çok kokulu şeyler yapmadıysam veya terlemediysem
kız parfümüm var ya istesem sıkarım genel anlamda sıkmıyorum zaten aman aman gezen biri değilim dershaneye giderken falan sıkmıyorum dalin sıkıyom çıkıyom
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Parfüm deodorant gibi şeyler kullanmaman iyidir hepsi kimyasallar içeriyor. Helede kokmuyorsan dahada güzel bildiğin yolda şaşma derim
yani sağlık açısından iyidir ama lazım oluyor ter kokmamak için parfüm aman aman lazım değil ama diğer insanlar açısından da kendi açımdan da deodorant önemli
O zaman ara sıra sık olmamak kaydıyla koltuk altına 1 kaç pıs pıs yaptinmi yeter
öyle yapıyom zaten boca edenler gibi değil fıs fıs akşam fıs fıs sabah bir de dalin fıs fıs fıs çıkıyom dershaneye yol alıyom
👍
parfüm neysede deodorant tarzı bir şey kullanman iyi olabilir. ama parfümde güzeldir yani. vip 212 falan kullan bence :D
deodorant kullanıyorum yazmışım ya zaten
yok zaten hiç kullanmıyorum değil genelde kullanmıyorum
ben söyledim sadece kendi açımdan seçim senin yani hiç bir şeyde kullanmasan olur :D
yani tabii ki de soruyu iyice okuyup söylesen daha iyi olurdu
ya okudum anladım ben seni zaten görüşümü belirttim yani hiç bişi kullanamak vs off :D :D neyse :D
anlasaydın dedorant kullan demezdin dimi güzel kardeşim
Daha iyi bence. Yanından geçtiğimiz çoğu kız yoğun şeker aromalı parfüm kokuyor ve itici gelmeye başladı.
yani ama ben bi ara hafif şekerli bir koku kullanıyordum offf offf hem uygun fiyatlı hem nasıl güzel kokuyor
Şeker kokusundan değil de fazla fıs sıkılması ve her kızda olması itici geliyor.
evet evet ben bi ara takıntılıydım sürekli sıkıyordum kokuya alışınca insan koku gitti sanıyor daha da sıkıyor o kafadan çıkmak lazım
Bunu yazarken bile şeker kokan kız geçti yanımdan, sahilde 😅
ahhahshs olsun be onlar öyle mutlular napcan her kız illa ki şekerli parfüm kullanmıştır hayatında
dedıgın gıbı asırı terlemıyosan kokmuyosan olabılır ben hergun 2 kez dus alırım sabah gıderken aksam donunce
En güzeli sağlık milletin düşüncesini boş ver hepsi kimyasal sonuçta
yani evet ama deodorant ve dalin de kimyasal ama parfüm seçemiyorum ya seçtiklerim hüsran oluyor çok bayıyor beni ama zamanında çok sıkıyordum takıntı derecesindeydi
Aslında bunu doğal olarak yapabilirsin İnternetden araştırmak lazım belki tutarsa satarsın 😁
nasıl yani anlamadım
Yani doğal yöntemler işte örnek mesela hasta olunca bitki çayı felan içmek gibi
neyi satıcam anlamadım ya aksjwksks
Yaptığın ürünleri
ürün yapmıyom ki
Ya neyse boş ver sen nereye sıkmak istiyorsun dedorantını sölermisin
nereye sıkmak isteyebilirim abi deodorant deodorant nereye sıkılır dediklerinden zerre bişey anlamadım ya
terbiyesiz deli mi nr
Çıldırttın gecenin bu saatinde ama napim sende he de geçsin işte saat 1 e geldi bazen saçmalıyor insan işte
kardeşim deli misin nesin çıldırtan sensin bana yaptığın ürünler diyon ben sana üründen falan bahsetmedim bence de saat 1 de senin gibiler baya saçmalıyor bir de deodorantı nerene sıkmak istiyorsun diyor kim saçmalıyor bunları derken acaba
tamam ablacığımmm sen haklısın
yürü git işine be deli mi ne akşam akşam senin gibilerle uğraşamam
tamam abla. Sen haklısın kusura bakma
Soğanlı bişey yersen koku kaçınılmaz oluyor. Benim burun o kadar keskin ki ter kokusundan kimin ne yediğini anlıyorum
yok yersem dişimi fırçalıyorum tabii ki veya duş alıyorum ama genelde 1 gün aldıysam öbür gün almıyorum çok kokulu şeyler yapmadıysam veya terlemediysem
Fırçayla geçmiyor anam şokta prize vücut spreyi var al kullan
kız parfümüm var ya istesem sıkarım genel anlamda sıkmıyorum zaten aman aman gezen biri değilim dershaneye giderken falan sıkmıyorum dalin sıkıyom çıkıyom