Parfüm kullanmıyorum bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

çok terlemediğim sürece 2 günde bir duş alıyorum yani pazartesi aldıysam salı almıyorum ve deodorant ve dalinin şu bebek kolonyasını kullanıyorum parfüm kullanmıyorum bunun hakkında ne düşünüyorsunuz çevrenizde benim gibi biri olsa ne düşünürdünüz yani ne kötü kokuyorum ne de çok çok güzel kokuyorum etrafa yayılıyo falan dalin uçuyo gidiyo nötr kokuyom ama ter veya başka kokmuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
hiç kullanmıyorum değil genelde kullanmıyorum dershaneye falan giderken dalin sıkıyorum çıkıyorum ama kullandığım yerler de var tabii ki
Parfüm kullanmıyorum bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla