25 olucam yaşlanmaktan korkuyorum yaşamanın anlamı yok gibi?

Çoğu 18 yaşlara göre güzel bi kadınım hâlâ ama gençlik enerjisi çok başka. Kabul edemiyorum abla olmayı. İş evlilik hayat çabası. Tanrı çok kötü bize en prime zamanları yaşatıp sonra öldürüyor. Sebep ne niye ölüyoruz. Niye çirkinleşiyoruz. Amaç ne yani anlamıyorum. herkesin yaşı artsa ama çirkinleşmese bari. Ne bu şimdi. Zenginlikte çözüm değil. Başarı da çözüm değil yani ne olursa olsun çözümü yok kısa çözümler var estetik gibi ama bunlar da bi yere kadar e sonunda yine aynı yine aynı ölüp gidiyosun.
25 olucam yaşlanmaktan korkuyorum yaşamanın anlamı yok gibi?
Cevapla