Erkeklerin güzel olmasanız size kibar bile davranmayacagini düşününce gerçekten hiç biriyle konuşasim gelmiyor?

Ben güzelim arkadaşlar yani kendimi övmüş olmak istemem sadece anlatıyorum 21 yıldır sürekli her ortamda övgü alan dikkat çeken bir kızım erkekler değil kadınlarda çok güzel olduğumu söylerler. ama bundan 1 sene önce ben bı rahatsızlık geçirdim yüzüm o kadar çökmustuki kendimi tanıyamadım o zaman bazıları tarafından zorbalığa uğradım şimdi toparladım eskisi gibi oldum şu an kraliçe gibi davranıyorlar en yakışıklı dedikleriniz bile yazıyor konuşuyor ama ben onlarla konuşmak istemiyorum

Erkeklerin güzel olmasanız size kibar bile davranmayacagini düşününce gerçekten hiç biriyle konuşasim gelmiyor?
Cevapla