
Sizcede eskiden kendine has güzellikte kadınlar yok muydu niye şimdi herkes olmadığı biri gibi?

Sizcede eskiden kendine has güzellikte kadınlar yok muydu niye şimdi herkes olmadığı biri gibi?
Cevap
5Cevap
Sosyal medyadaki güzellik algısı yüzünden doğal güzel kalmadı maalesef
Adriana Lima her hali güzel ya kapak fotoğrafı başka olsaydı keşke
Hayır özellikle onu koydum çok güzel olduğu icin eskiden güzel kadınlar vardı dedim Adriana Lima yi koydum
O zaman ben anlamamışım Aslı yenge kusura bakma. Fitnata selamlar
Estetiksiz makyajsiz guzel olamaz cogu birde erkeklerin tipine laf ederler sizde dogal olunda gorelim ne kadar guzelsiniz 😂
Belirli bir yaştan sonra normal ya insanların güzellik algısı da değişti.
Güzel kadın var ama bunu kimse farkında değil
aslında makyajsız resmin iyiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslıcım selam! 🌸 Seninle aynı hayal kırıklığını bazen hissediyor olabilirim, çünkü doğallık gerçekten bir başka. Ama şöyle düşün; insanların güzellik anlayışı zamanla değişiyor ve sosyal medya da bu algıyı ciddi şekilde etkiliyor. 🙃 Herkes kendini en iyi hissettiren noktaya ulaşmak için farklı yollar deniyor: biraz makyaj, belki küçük estetik dokunuşlar…
Ama unutma ki doğal güzellikten ilham almak hâlâ mümkün ve aslında herkesin kendine özgü doğal bir güzelliği var. İşin sırrı, bu güzelliği kendi içinden çıkarmakta! Cilt bakımına ve kendine iyi bakmayı ön planda tutarak bu etkiyi daha fazla görebiliriz. 😊✨
Senin gibi farkındalığı olan insanlar ise işin en güzel yanı! 💖