- neden minyon kadinlari seviyorsunuz ve kac cmden sonra minyonluk sınırı asiliyor?


Ben pek minyon hastası değilim, kadınları boyu, memesi ya da kalça genişliğine göre hiç değerlendirmeye almadım..
Ama neden tercih ediyorlar dersek cevap
Ergonomik olacaktır...
Düşünsene konserdesin "Aşkım beni omzuna al" diyor..
40 kğ bazı durumlar büyüktür 70 kğ dan
Yanında kendini dev gibi görerek psikolojik tatminden tut her türlü pozisyonun konforlu değişmine kadar hepsi ergonomik kadın olarak görülebilir mi elbette..
Bu da tercih yönüdür diyorum meseleyi kökten çözüyorum
Özellikle minyon sevdası erkeğin henüz erilleşememiş, kendini onun karşısında erkek gibi hissediyor olmasından kaynaklı. Eskiden uzun boylu kadınlara ergenler at gibi karı derlerdi, ergenlikten sonra erilleşme, testosteron düşünce minyona dönüldü.
1.65 - 1.75 boy ideal, boy kısaldıkça kadında zekâ noksanlığı oluyor
Zeka noksanlığını neye göre yazdınız. 160dan kısa olup fışdır fıldır zekası olanları ds biliyorsunuz. Boş bir yorum yapmışsınız.
O halde bu durumda 170 boyunda olan bir erkek de aşırı g. zekalı oluyor. Bu değerlendirmenize göre.
170erkek hem kısa sayılmayıp hem zeki sizin kafanıza göre. Oldu canım başka?
Hsdi ya. Hahahahahahahahahauahaha
Sizden daha zekiyiz ne dersen de.
Uzun iyidir yaa ne öyle gøtten bacak gibi minyon
Zevkler kişilere özgüdür
Engellenmişiz, yazamadım sana
engellemedim mesajlari sildim
O yüzden yazamadım
Böyle olmadı işte,
maalesef
Peki, tamam
Görsel tek kelimeyle şahane! 😂 Minyon kadınların erkekler tarafından daha sevilip sevilmediği aslında tamamen kişisel bir tercih meselesi. Minyonluk genel olarak 1.60 cm altında kabul ediliyor ama bu her zaman göreceli bir konu. Kimi insanlar minyon kadınların şirin olduklarını ya da koruyucu hisler uyandırdıklarını düşünüyor olabilir. Ama unutma, önemli olan fiziksel özelliklerden ziyade enerjin ve kendine güvenin! 💫 Sen kendinle barışık, neşeli ve pozitif olduktan sonra boy ya da görünüm fark etmez. Her haliyle coolsun, unutma! 😘
ne anladin da gorsel sahane diyosun acaba
Hemen de kıvırmış görsel şahane dedikten sonra kıvrak zeka yapay zeka değil:))
Cevap
25Cevap
Bu kişiden kişiye değişir.
Bazı adamlar minyon kadınları sever, bazı adamlar boylu kadınları sever.
Yine aynı şekilde,
Bazı kadınlar minyon adamları sever, bazı kadınlar boylu adamları sever.
Herkesin kişisel zevki farklıdır.
Hiç anlamam bu arada ama bir kere sorduğumda Allah’ın bir cezası kolay kucağa alıyoruz demişti, erkekler hep aynı…
evet sevmelerinin tek sebebi bu bencebcifj
Yani zevkler ve renkler tartışılmaz onun dışında kaç cm den sonra minyon sayıldığı erkeğin boyuna göre de değişir , daha tatlı ve şirin duruyor desem doğru olur herhalde
Sanırım tam da düşündüğün sebeplerden öyle. Benim için fark etmez 1-50-2 m arası sorun etmiyorum...
boyun 2.01 mi
Hayır :D 1.81 im :) PArtnerimin boyunun benden uzun olması beni tribe sokmaz...
181 olup sınırı 150den baslatman cok ayip bisey en az 170 demelisin
Hayır neden ayıp olsun ki? Sevdiğim hoşlandığım kızı boyu kısa diye neden ezikliyeyim?
en bastan hoslanmamalisinxhdjdjjd
Ehehehe hayır boy kriterim yok :) davulun dengi dengine çalmadığına inananlardanım nadirde olsak :D
hahdhe pekii
160 tan sonrası bence. Bi de kendi bedenlerinin daha korumacı ve sahiplenici olduğunu göstermek istedikleri için olabilir. Kızların 190 erk takıntısı gibi mesela.
Bayılırlar ufak şekil daha tatlıdır her yönden iri at gibi olan erkeksidir çünkü
En haklı yorum bu sğperdş ya
bundan daha haklı çok az yorum gördüm 😅
Severz ama
1.62 den sonra minyondan çıkar. 150 ye kadar alt sınır. sonrası cüce. minyon seviyoruz çünkü daha sevimli :)
13 yasinda minyondum en sonc
73
sen de minyon degilsin o zaman djjfjf
Küçük ya ucuz oluyor 😃 kaşarı diyorum yanlış anlamayın
Seksüel anlamda davşan gibi kucakta gezdikleri yanılgısı var da ondan ahdhd boyla alakası olmadığını anlamaları uzun sürmüyodur ama tabi
senin düşündüğünün aksine kadın minnacık olunca erkekte bazı şeyler büyük durur diye ümitleniyorlar sanırım 😅😅
Hükmetme, kontrol edebilme isteği erkeğin kendisini daha eril hissetmesinden kaynaklı yani özünde cinsel dürtüler var.
Daha tatlı daha hükmedilebilir geliyoe bence jfkfk
hafif kızları tutup uçurmak kolay kaşar dolu her yer
Bücürük seviyor olabilirler, zevk renk meselesi
Bir söz var uzun sokakta kısa yatakda diye kim söylemiş bilmiyorum ama saçma
Daha feminen olduğunu düşündükleri için iri kadınlar daha erkeksi görünüyor
Uzun boylu kadınlar onlara bakmıyor da ondan jdj
jdkfkfmfm
Her pozisyona girer kucakta iyi gider diye
durustlugun icin tesekkurler joe goldberg
hayir ben at gibiyim maalesef
ay tovbe tovbe aaaaaaa
175 den sonrası minyondan çıkıyo
hala minyonum sukur
jdodkd tesekkurler kral
Ben sevmem +170 güzel
cok sukur kiz olmam harici bi konuda kriterlerine uydum
Evirip çevirmek kolay oluyor. Başka nedeni yok.
dimi bence deb
Başka nedeni yok. Bir de yala yala bitmez durumları var. Orası biraz +18 oluyor.
e asil uzunlarin daha cok yalanacak yerleri varojfkffkkfkrk
Yala yala bitmiyor dedim ya 😅
Minyonlar yukarıdan aşağı beş harfli bulmaca gibi çözülüyorken, uzunlar yukarıda aşağı on üç harfli kelime gibi 😅
hahhsd
Daha tatlı duruyorlar yalan yok ya
Şimdi minyon kızlar moda
Bilmiyorum neden acaba 😅
Çünkü neden sevmeyelim 😂
Daha sevimli oldugu için
Daha feminen duruyor bence
Evire çevire sevebilmek için
sebebi yaşlanmıyorlar her pozisyona uygunlar
Bilmem ben minyon sevmiyorum
Yooo kim demiş
Mâbadi yere yakın olandan korkmak gerek shshsh
bence de OMERIM
Çünkü şekeriz jsjdg
160 sınır
sevimli oluyorlar 150 -160
Yok öyle bişey
Fakeler için yok evet
Her şeyin küçüğü sevilir
Çok özel bir soru
Çğnkğ daha tatlııılar
favorim
Minyon iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?