Arkadaşlar, sürekli “ben çok yakışıklıyım, çok güzelim, harika biriyim” diyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

🙄🙄
Arkadaşlar, sürekli “ben çok yakışıklıyım, çok güzelim, harika biriyim” diyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar, sürekli “ben çok yakışıklıyım, çok güzelim, harika biriyim” diyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla