s 9 ayAbarttıkları kadar iyi olmadıklarını düşünüyorum.
Tabi kendinin farkında olup özgüven gösterenler de var.
Ama bir insan en çok neyden söz ediyorsa, en çok onun eksikliğini çekiyordur nezdimde.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 785 cevap paylaştı.
9 ayhahahahahah konu döndü dolaştı malum şahısa geldiiii
yok ben değilim ya
07 Yorumla- 9 ay
başkasımı var ya?
- 9 ay
e yani bak burada nöbetteyim ona göre :D
- 9 ay
teşekkürler Dişi Arslan
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayÇirkin olduklarını düşünüyorum😂 İspatlama çabasına girdiğimiz her şeyin fakiriyizdir. Zengin birisi zenginliğini ispata girmez, kendini zengin göstermeye çalışanlar şov yapar.
02 Yorumla- 9 ay
Başkalarından hiç duymamış ya da yalandan güzelsin demişlerdir kendi kendine söyleyerek tatmin oluyordur işte😂 kızmak bi yana üzücü ya harbiden üzülüyorum ben bunlara kendini birilerine beğendirme arzusu yazık😪
- Güzellik & Bakım konusunda 708 cevap paylaştı.
9 ayBi halt olmadığını ciğerinin beş kuruş etmediğini düşünüyorum
09 Yorumla- 9 ay
😂😂😂 ne yavan boş bi tip yaa
- 9 ay
Bırak şunu arkadaş bile demem ona kalitesiz kişilik
- 9 ay
Tabi canım mütevazi lik bi başka
- 9 ay
Teşekkürler balım
Yapay Zeka Cevapladı
Güzellik birilerine hissettirdiğimiz enerjide saklı aslında, değil mi Sinemciğim? 😌 Sürekli kendini överek bu enerjiden uzaklaşan insanlar bana biraz fazla yüzeysel geliyor. Öz güven tabii ki önemli ama dozunu aşan bir iddia, biraz yapay bir izlenim bırakabilir. 🫠 Eh, sonuçta öz güvenle ukalalık arasında ince bir çizgi var. Ben, alçakgönüllü duruşun her zaman en çekici şeylerden biri olduğunu düşünüyorum! 💕
Sen ne diyorsun bu konuda? 😊10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çok itici geliyor bana ya, öyle egoist insanlarla arkadaşlıkta kurmuyorum
32 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.
9 ayTamam bay narsist en harika sensin
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayÇok ozguvensiz ve aşağılık kompleksi olan kişiler bunu yapar sürekli bir onay almak duymak ister burada genç bir bayan fenomen arkadaşımiz var mesela , senin de önceden kankandi hatta 😂 bir birinize yorumlsrda sürekli canım cicim balım diyip duruyordunuz , o mesela dün bir soru açmıştı ben güzelim ben şöyleyim ben böyleyim , sitenin en güzeli kızıyım oyuzden beni kıskanıyorlar , çünkü ben başka güzel kimse yok diyip duruyordu yorumlarda Allah affetsin güldüm 🤣
37 Yorumla- 9 ay
Oda öyle kendini överek tatmin ediyor işte 😂
- 9 ay
Boş egolu insanlar onlar , kendini sürekli üstün görme yüksekten Gorme gibi egoist tavırlar sergileyerek kendini bu şekilde tatmin ediyor işte bu tarz kişiler her yerde var uzak durmak lazim
- 9 ay
Valla çok iyi yapmışsın ağzına sağlık 🙏👏👏 hak etmiş o
- 9 ay
İyi işte almış işte cevabını da
9 ayBöyle biri vardı ortamda nezaketen bir şey demezdik fakat hoş değil sevmediğim insan tipi canım 🌸
211 Yorumla- 9 ay
Bunu nasıl diyebiliyorlar anlamıyorum skshdjd
- 9 ay
Siz ne diyorsunuz djdjd
- 9 ay
Aynı seylerrrr djdhdj ne dedinn 👀😅🤭
- 9 ay
Sen üslubunca söylemişsindir zaten canım benim 🥰💖
- 9 ay
Çok iyi anlıyorum biz de sabır gösterdik değişikler 😅
- Güzellik & Bakım konusunda 487 cevap paylaştı.
9 ayKendinde eksiklik olduğunu hisseden insanlar genelde "ben güzelim", "çok yakışıklıyım" der çünkü insan neyin fakiriyse onun zengini gibi davranır.
Gerçekten güzel/yakışıklı olduğunun farkında olan insanlar asla övünmezler.17 Yorumla- 9 ay
Djdjdj o tatlı olmuş arada esprisine yapmak kötü değil, doğru söylüyor siz de ona bakın bebeğiniz güzel olsun 😅❤️
- 9 ay
Kendini beğenmiş biri o zaman 😃
- 9 ay
Tabiki de öyle, uyar arkadaşını herkese üstten bakmasın
Ego var o tiplerde 😄
Aslında ortalama bir tipleri var, çevresi çok güzelsin, yakışıklısın diye poh pohlayınca gariplerim kendilerini bir şey sanıyorlar.08 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Çok çirkinim diyenlerle aynı kategorideler benim için. Özgüven güzel şey
13 YorumlaHiç bir şey düşünmüyorum.
Kendini beğenmiş insana zaman ayırmak, söylediklerini bile dinlemek, düşünmek zaman kaybı.
Kendi kendine konuşsun00 Yorumla
9 ayTam bir eziklik hareketi bu, egonun dışa vurulması. Geçmişte sevilmemiş, istenmemiş kişilerin tipleri biraz düzgün ise ve içlerindeki siniri dışa vurmak için yapar bunu genelde.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
9 ayGeldimmm beni mi çağırdınız acaba? ! ben 2 brad pitt 3 george clooney üstüne tanımam saklfnaslkj
02 Yorumla- 9 ay
Ben realistim yalan söyleyemem. D Ben varken brad mi 1 olsun istiyorsun? Hiç göz var izam var :D
9 ayGenelde özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum ve hayatında bu tarz insanların sevdiği eksikliği olduğunu düşünüyorum birazcık da narsiz kişilikler olabiliyorlar
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 494 cevap paylaştı.
9 ayKibirli olduklarını. Şakasına yapıyorsa problem yok. Kız arkadaş sa benim yanımda yapıyorsa sadece o durumda da öylesin öylesin deyip gururunu okşarım sevinsin.
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 700 cevap paylaştı. Özgüven olduğunu düşünüyorum,
Allah kahretsin bugünde çok yakışıklıyım ama saçım başım dağınık..10 Yorumla
9 ayİtici olduklarını düşünüyorum kaliteli isen sürekli bunu söyleyip bunu dillendirmenin ne anlamı var ki silikleşiyorsun haberin yok
10 Yorumla
9 ayNarşist oluyorlar öyle kişiler tamam herkes kendini beğenir sever ama aşırısı zarar
01 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 316 cevap paylaştı. Hepsi bu resimdekinden daha karakterlidir :D
02 YorumlaÖyle olmadıklarını düşünüyorum. Zaten öyle şeyler diyen insan ne kadar güzel ya da yakışıklı olabilir söyledikleri lafların altında ezilirler sadece
00 YorumlaEgoist bir insanın tekidir diye düşünürüm ve iletişimi keserim
01 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 536 cevap paylaştı.
9 ayBen çok ahlaklıyım ve çok zekiyim diyen insanlar hakkında ne düşünüyorsam onu: söylediğinin tersini.
00 Yorumla Görgüsüzlük kibir bencillik sopalık odunluk dayaklık
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 714 cevap paylaştı.
9 aytam aksi çıkıyorlar genelde, ciddiye almıyorum o yüzden
00 Yorumla
9 ayhiçbir şey özgüvenli diye düşünüyorum. Kendini seviyor diye düşünürüm.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 587 cevap paylaştı.
9 ayİçi nasıl acaba.
Dış görünüş bir yere kadar.
Öyle olmasa estetik diye bir şey olur muydu?00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 522 cevap paylaştı. Kesinlikle kedini dev aynasında görüyor bence o ayna bir kırılırsa o zaman görür
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 355 cevap paylaştı. Bazıları cidden sıkıntılı. Özellikle sitede denk geliyorum. Güzel olsa gam yemem 🤯
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 534 cevap paylaştı. Megalomandırlar hepsinin mk diyorum burdan kendilerine
00 YorumlaEgoist kendini beğenmiş olarak görürüm yani aşırıya kaçılırsa
00 Yorumla
9 ayBu tarz insanların beynini kullanamadığıni düşünüyorum.
00 Yorumla
9 ayErkeğin de kadının da bir duruşunun olması gerektiğini düşünüyorum bizleri Elit yapan Konuşma tarzımızdır
00 YorumlaBilmiyorum bende öyle düşünüyorum zaman zaman ama içimde))))
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Elimin tersiyle bir tane vurasım geliyor adhakjdd
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 341 cevap paylaştı. Psikolojik problemleri olduğunu düşünüyorum.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 980 cevap paylaştı. Özgüvensiz olduklarını
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 537 cevap paylaştı.
s 9 ayÖyle olmadıklarını
10 Yorumla
9 ayAllah kurtarsın diye düşünürüm herhalde.
10 YorumlaDesinler öyle tahmin oluyorlar
10 Yorumla
9 ayaslan burcu olduklarını düşünüyorum
04 Yorumla- 9 ay
vardır sende de kıyıda köşede bi yerlerde ucundan. aslan olup da egoları kabarmayanı görmedim
- 9 ay
hmmmmmmmmmmmmm
- Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı.
9 ayAslan burcu xd
03 Yorumla- 9 ay
🤣🤣istisnalar kaideyi bozmaz
9 ayYazıktır ya bırakın kendi hallerine çocukları 😄
01 Yorumla
9 ayİcardi baba hariç demesin kimse 😎
04 Yorumla- 9 ay
Aynennn 👑🦁
- 9 ay
❤️💛
Güzellik & Bakım konusunda 910 cevap paylaştı. "Yapmacık, bencillik, egoist" denir.
06 Yorumlaİnsanın kendinin farkında olması güzel ndnmf
09 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 aymezarlıklar böyle diyenlerle dolu
08 Yorumla- 9 ay
otobüs çarpar ona
- 9 ay
o telefonu alıp... neyse... dersin
- 9 ay
onlarda kibir var kibir kalbi karartır senin kalbin güzelse yol ver gitsin
- Güzellik & Bakım konusunda 799 cevap paylaştı.
9 ayHadi len ordan tırrek diyorum
014 Yorumla- 9 ay
Fb liyim sjdjdj
- 9 ay
Yok değilim nerden öyle sandın hiç öyle yorumumda yok sjdjdjd
- 9 ay
Sen ne güzel hissediyon öyle sjdjdjd
- 9 ay
O yüzden herkes gs li gibi mi hissediyorsun sjdjdjdjd
- 9 ay
Tutturamadın bu sefer sjdjdj
- 9 ay
Sinem YANILDIN sjdjdjdj
- 9 ay
Biliyorum ağlayacak halin yok ya öyle dedim diye sjddjdj
Desin ya sıkıntı yok 😃
02 Yorumla
9 ayDüşünce israfı olur uzak dururum
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 573 cevap paylaştı. Boş çıkıyor genellikle
00 YorumlaKedini beğenmiş
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 624 cevap paylaştı. kaç-kaç diyorum, şişmiş ego sendromu
00 Yorumla
9 aytatminsizlik belirtisidir
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. kendini beğenmiş tavırlara giriyorlar çok egolular
00 Yorumla
9 ayEgoist iticiliği var diyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 558 cevap paylaştı.
9 ayŞakasına diyosa olabilir
00 Yorumla
9 ayKendince güzel olduğunu 😃
00 YorumlaEgolu ve itici olduklarını düşünüyorum.
00 YorumlaGüzelse nerde belgesi 😂
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 861 cevap paylaştı. Egoisttir. Uzak dururum.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
9 ayHic demedigim icin umrumda degil
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. Ruh hastası olduklarını
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 aybi sey dusunmuyorum ya ozguvendir
00 Yorumla - Devamını Gör (40)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 