İnsanlar nereme güzel diyor anlayamıyorum, sorun bende mi yoksa onlarda mıdır sizce?

Yani kendimi hiç ama hiç güzel bulmuyorum. Çirkin değilim ama güzel de gelmiyorum kendime. Hiç teklif eden de olmadı ama teklif ettiysem reddeden de olmadı. Ben hani güzel miyim diye sormuyorum ama kızlar gelip çok güzelsin gözlerin çok güzel diyor ama ben beğenmiyorum bu güzel olmadığım anlamına gelir mi yani ben kendimi güzel bulmuyorsam? ( resim koy demeyin hayatta koymam)
İnsanlar nereme güzel diyor anlayamıyorum, sorun bende mi yoksa onlarda mıdır sizce?
Cevapla