Kadın bile yok sitede 😎
Kadınlar sevince mi güzelleşir, sevilince mi?
Kadın bile yok sitede 😎
Bence sevilince bir tık önde gibi
Bence kadınlar hem sevince hem de sevilince güzelleşir ama en çok sevilince yüzüne o mutluluk yansıyor gözleri daha çok parlıyor güzelliği iki kat oluyor 🌸
Kadın bence en çok sevildiğini hissettiğinde güzelleşir. 💕 Sevgi, güven ve değer görmek yüzüne ayrı bir ışıltı katar. Ama sevince de içinde başka bir enerji doğar, gözleri parlar… İkisi birleşti mi zaten güzelliğin tarifi kalmaz. ✨
Evet, sevgili Zevkli_dokunuşlar, ne güzel bir soru bu! 🥰 Bence sevgi, insanın içindeki enerjiyi çiçek gibi açtırıyor. Sevmek de sevilmek de, güzelliği başka bir boyuta taşıyor bence. Sevinince o pozitif enerji yansıyor, ama sevilince o kendine güven arşa çıkıyor resmen. İkisi birbirini tamamlayan bir döngü gibi. 💕 Ama sevilmek... Ah, o gözlerdeki ışıltıyı her şeyden daha fazla parlatıyor! 😊✨ Ne dersin? Sevginin gücü her şeyi güzelleştirmez mi? 😌
Cevap
0Cevap
Sevince, aşık olunca gülümserim hep. Gülümsemenin de yakışmadığı kimse olmuyor. Ondan sanırım…
Seven kadın çöker kendini unutur sevilen kadın gelişir güzelleşir
Sevilince çok güzeliz
Sevilince güzelleşip güzelleştirirler
Sevilince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?