Erkekler çok güzel ama estetik güzeli bı kadınla mı evlenmeyi tercih edersiniz yoksa doğuştan güzel bir kadınla mı?

İlk gorseldeki gibi bir kız ama ful estetik kendine ait bir şeyi yok+yatağa yatınca yüzündeki makyajda gidecek altta tabiki kraliçe Adriana Lima gibi doğal güzel bir kadın var.
Erkekler çok güzel ama estetik güzeli bı kadınla mı evlenmeyi tercih edersiniz yoksa doğuştan güzel bir kadınla mı?
Erkekler çok güzel ama estetik güzeli bı kadınla mı evlenmeyi tercih edersiniz yoksa doğuştan güzel bir kadınla mı?
Güncellemeler
10 ay
Bir şey diycem doğal diyorsunuz ama erkekler sokakta yukarıdaki gibi bı kadın görünce estetikliymis değilmiş hiç dusunmuyorsunuz
Erkekler çok güzel ama estetik güzeli bı kadınla mı evlenmeyi tercih edersiniz yoksa doğuştan güzel bir kadınla mı?
Cevapla