Çirkin erkeklerin açılmasına gerek var mı sizce?

Ben tipsizim hayatımda hiçbir hoşlandığım kıza açılmadım. Kadınların sadece tipe baktıkları için beni istemeyeceğini biliyorum. Tipsiz bir arkadaşım daha var sürekli reddedilip duruyor. Sana hiçbir kız bakmaz boşuna deneme diyorum dinlemiyor. Benle aynı yaşta ve belki 25 kere reddedilmiştir. Ben en azından hiç reddedilmedim. Bence bir erkek çirkinse köşesine çekilmeli ve tipsiz olduğunu kabul etmeli.

Çirkin erkeklerin açılmasına gerek var mı sizce?
Cevapla