Renkli gözlüler niye bu kadar abartılıyor?

Çevremde şunu fark ettim renkli göz=çok güzel/yakışıklı. Mesela bakıyorum yüzü güzel değil, ama gözü renkli ise çok güzel deniliyor. Anlam veremiyorum, ben hep kahverengi göz aşığı biriydim. Sevdiğim bir çocuk var, gözleri koyu kahverengi ve ceylan gibi. Mavi gözlü arkadaşımla konuşurken çocuğun gözleri çok güzel ya dedim, arkadaşım da şey dedi nesi güzel ki düz kahverengi. Bu renkli göz algısına anlam veremiyorum. Kahverengi gibi güzel göz var mı ya, insanın ruhuna dokunuyor

Renkli gözlüler niye bu kadar abartılıyor?
Cevapla