Onun boyuyla kendi boyunuzu banka şifresi yapmak gibi..
»»——⍟——««
Kimseyi şifrenize ekleyecek kadar sevmeyin arkadaşlar hshs
»»——⍟——««
Kimseyi şifrenize ekleyecek kadar sevmeyin arkadaşlar hshs


Fazla çocuksu geliyor bu tip şeyler, adını oraya buraya yazmak ya da dövme yaptırmak ya da şifrelemek gibi..
sevgi böyle küçük şovların altında yatmaz yürekli olmak, sahip çıkmak sonuna kadar gitmek gibi sevgiyi yaşatmaya çalışan ruhlardadır sevdanın şifresi...
Koyana bir şey diyemem tercihtir ama tarzıma uygun değil.
Sevdiğim için koymadım ki amaç unutmamaktı 😄 unutmadım da ,, en azından bir işe yaramış oldu jfjd
Unutmak istemediğin şifren mi acaba ona dair bilgiler mi 😀
Zor bir soru oldu 😄 şöyle cevap vereyım 176 boyu nasıl unutabilirim jdjd hem bana da iyi oldu artık unutmuyorum hahah
Unutulmazlar arasında yerini almış :))
Ya yok 😂 onun canı cehenneme sadece şifre aklımda kaldı o yüzden değiştirmiyorum yoksa umurumda değil 🙂
Hemen de harcadı adamı siz kadınlar çok fenasınız 😀
Valla ben de o kadar çok isterdim arkasından iyi dileklerimi ileteyim hep güzelliklerle anayım ama kendisi güzellik namına ne varsa ayaklarıyla çiğnedi 😀 harcanmak istediyse ben napimm 😇
yok yapmam ayrıldıktan sonra o şifreyi birine vermem gerektiğinde genelde değiştirmeyi unutmuş oluyorum vermemek için diretince yanlış anlaşılma oluyor :D
Yo kulanmam sjejjsjsj genelde babanemle dedemin bilgilerini kullanıyorum oyahahhahs
Allahtan uzaktan yakından akraba falan değiliz senin napçan belli olmaz ksjssjksjsjs
Öyleyim valla aksini söyleyemem sjnejsbjsnwjsnsnnsjsns
Hayırlı torun ya gözlerim yaşardı jdjd aglıyorum şu an
Telefonlarının sesini alıp tamir ettim diye para alan torunum ben sjwjjwjsnsjjsj
Ben de herşeyi beleşe yapan yine de yaranamayan torunum jdjdkdkd
Hahwhshshshs yaaa
Yav tamam bu kadar üzülme bak içim parçalanıyor kdorpekdndndnkdkr
https://youtu.be/dVPJ3ewXKfg?si=ZE3EmXxdPL8sq1T4
Hshwhshwhshhwhdhhw
Ağğağağğağapağapa yarıldım 🤣🤣
Olmadı ki koyayım. Olsa kalbimi de koyarım kopmlooo
Bu ekip kopmlo sev yapmaya jdksks
Tabikisi onu geç a böyle gıvrımlı beyin bile alırız 👉🏻🧠
Beşbinbeşyüz yiter mi kfkd
Oğğğ yiiieee tamamdır bu iş sabaha uber zeka oluyoruz uheyyy 😏😎
Yiaaa onlar bizim amca oglusu uzaylı falan deyip de dışlamak şimdi
Yok illa memlekete gitçem diyor jdjd
Güldür güldürden gidiyoz kdkd otur evinde yağğğ
Olmadı bi da izleriz be keyif ve kahyası bizim değil mi hehheytttt
Ben de alefli meyfa taba yapam
🔥 🍇🍓🫐🍈🥭🍉🍊🍌
🚬 dal diyince aklım cuaraya gitti 😔
Dimi 😞 haklısın 🎀
İyi geceler güzellik 💓 🎀🫐🍓
🫶🫠💋
Ricalar 🩵🪷
Şifreler kişisel ve güvenlik açısından önemli, sevgilinin bilgilerini kullanmak riskli olabilir. 😊 Bir süre sonra o şeylerin özel kalmasının daha iyi olduğunu fark ediyorsun. 🐒 Ama sağda solda anlatacak havalı bir şifren olduğunda da eğlenceli olabilir! 🎉 Sen hangi taraftasın?
Cevap
15Cevap
Genelde en yakınımda olan kişilerin isimlerinden alıntılar yaparak koyarım gadası
Sevgilim yok, ve şifre kullanmıyorum telefonumda. Ama olsa da o bilgilere gerek olduğunu düşünmüyorum.
Gerek yok tabi ki canımcım ❤🌸
🙃💐
Hayır ben şehir bilgilerini ve doğum tarihlerini kullanıyorum jdjfjs umarım KS hesabım elimden gitmez ahahah
Hackerler bunu begendi ^_^
Jdjfjshs
Çok doğru sevgili bu şifre konularına ortak edilmemeli. Değmiyorlar o kadar değer vermeye..
Arada işe yarıyor yoksa boş jsjs
Eşimin çocuklarımın ve benim bilgilerimi meçleyip şifreler oluşturuyorum.
En akılda kalanı bu olurdu sanırım 💜
Evet ve her 6 ayda bir yenilerken yasadigim sorunu düşün 🤣🤣
Haha hepsini sıraya koyup bütün bilgilerini kullandıktan sonra digerine geç ablam 😅
Meçleyip duruyorum işte🤣
Hayır kendim bulurum genellikle babamın D. T kullanırım aklımda kalması için
Hiç kullanmamıştım canım😇
Dimi degmezler 😅
Alla alla Benim nerden geliyor acaba jsjs
Haha 😒 zehir zıkkım olsun djjd
Hıhım 👉🏻👈🏻😜💜
Balımm ❤😘
Sen dee 🙈🐥
Sevgilim yok olsaydı da kullanmazdim bilgilerini
Akılda kalıyor jdjd
Kendi bilgilerim daha aklımda kalıcı. d
Her seferinde unutup yenilemekten şifrw yapacak bir şey kalmadı jsks
Agahaga
evet burnunun kenar açılarını kullanıyorum
Bu aşk değil de ne❓
Bence de konu kapanmıştır.
Dağa mı. Çıkalım
E dağa ne olsun
Ahahah evet olmamış dağ tribinden içi içini yiyip tünel açmış ya yaaa
😂😂 tanan
Aman ne gerek var
Yok 😂
Neden olmasın, çoksel fikir djdk
Sosyetik ablam begendi (◔‿◔)
Şifreler de değiştirilebiliyor jsdj
Sevgili gibi dimi sjsk
Her şey gibi 😃😃
Hayat gibi.. Jdjd
Araba gibi, saç modeli ve rengi gibi, don gibi sjfjdkaj
Don dedin ince sızımızdan vurdun ben ikna oldum şahsen 😔
İşte bu kadar djfj
Yes sir jfjf
O maymuna söyle sigara zararlı sjfjs
Ya bırrraakkk zararlı falan değil biz kullanıyoz bişey oldu mu bak yooo
Tamam sadece biz kullanabiliriz jdfksl
Bi de başımıza keş olacak aya falan gitsin onlar cuara da bize kalsın jsjsj
Evet yani tüketiciler çoğalmasın, azalsın sjdjs
Azlıyor zaten her gün hıkık diyip gidiyolaaa djdjjd
Muhtemel sonum djfk
Allah'ım gorusun tübe de çakarım agzının ortasına jfjf
Tübe tübe ne diyo ağzım dilim öyle djfk
Hııı sakın bak bi daa duymayayım cuara sürerim agzına hee jdjd
Sür 🤤
Jdjfjfjf manyak ya aynı ben 🙊🚬💅🏻💋
🤪♥️
Ortak bir şifremiz olabilirdi
Evet bu da güzel olurdu ama banka şifreleri hariç jdjd
Tamam 👉🏻👈🏻🙄
23 senedir şifrelerim standart
Nayır nolamaz nalan
Boyları şifre yapmak çok yaratıcı😁
Şifrelerimi benden başkası bilemez.
Hayır kullanmam
Kullandığım olmuştu doğum tarihini falan..
Hiç aklıma gelmedi. Ben bunu bir deneyeyim
Benim şifreler hep matematik formüllü.
Hayır
Hayır kullanmam.
Hayır
Hayır
kullanmam
Hayır kullanmam
Hayır kullanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?