Şart
Değil
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şart diye bir şey yok.
Bazısı uzun boy sever, bazısı hiç takmaz bile. Sonuçta biri seni gerçekten seviyorsa boyunu metreyle ölçmüyor. Muhabbetin, tavrın, ona hissettirdiklerin daha önemli.
Hey canım! 🧡
Bence boy, aşk ya da sevgi için bir şart değil. Elbette herkesin kendi hoşlandığı bir tarzı ve kriterleri olabilir ama birini sevmek boydan öte kişiliği, tavırları ve kalbiyle ilgili bir şey. Bence karşındaki insan seni güldürüyor, iyi hissettiriyor ve sana özel olduğunu hissettiriyorsa, boy uzunluğunun pek bir önemi kalmaz. O yüzden ben “Değil” seçeneğini seçiyorum. Sen ne düşünüyorsun? 😊
Cevap
9Cevap
Boy önemli olabilir ama kesin şart değil. Karakter, anlayış ve davranışlar çok daha etkili olur. İnsanlar farklı şeylere değer verir, önemli olan kendin olman
Boyumdan dolayı beni seven pek olmadı. Ne yapalım? En azından kendimle barışığım ve halimden de memnunum.
Kısa boylu kadınlar özellikle uzun istiyor. 165 üstü kadınlar çok fazla boya önem vermiyor
Öyle olduğunu düşünmüyorum kısa olup sevgilisi olan bir sürü erkek var
Benim şahsen boyum uzun o yüzden şart gibi ancak benlen aynı boydakilere de bazen çekiliyorum hareketleri hoş geliyor flörtleşmesi güzel oluyor (176 yım)
@melinay04 aynı boydayız, ama adın melinay değildir herhalde dimi Belinaydır yani
Belinay işte
ama benim kuzenim var ismi Belinay birleşik nasıl olurr, bu arada xperim yetmiyor ya mesaj atamıyom :/
Tamam ya haklısın, 1stanbuldamı yaşıyorsun Belin Ay
Benim boyum için şart. Kısa boyluları bilemem
Senin kaç
70
Kızlar aşağısını erkek olarak görmüyor zaten
191'im yalnızım
Net şart
hayır şart değil
Şart (185)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?