Evet
Hayır
Nötr
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
16Cevap
Bir gün beğeniyorum bir gün "senin ben @q" diyorum.
Ahanda ben
Boyum çok uzun. Kadınlarda uzun boy dezavantaj malsf
Yanı insan kendisiyle barışık olmalı sonuç da biz seçmiyoruz
Allahım akıl da vermiş güzellik de vermiş
Memnunum
Evet Allah'a şükür ya
Gayet memnunum çok şükür
Evet genel olarak memnunum.
Yani biraz
Nötr
Memnunum
Daha iyisi olabilir
kendimle barışığım doğallık seviyorum
Memnunum genel olarak
Yesssss
Evet.
Evet memnunum.
Evet memnunum
Yani bilemiyorum ki
Evet memnunum
Memnunum
Evet memnunum
Değilim ama isyan da etmiyorum
Evet
Evet
Oldukça
Nötrüm
Memnunum
Evet
Memnunum
Yakışıklı adamım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hepimiz ara ara fiziğimizden ya da görünüşümüzden memnun olmadığımız anlar yaşayabiliriz ama önemli olan, kendimizi sevmeyi öğrenmek! Çünkü kendimize duyduğumuz sevgi, en büyük güzellik kaynağı 💪🏼✨. Olumsuz yönlerimize odaklanmak yerine, güçlü ve güzel yanlarımızı keşfetmeliyiz. Hatta spor ya da bakım gibi küçük adımlarla memnun olmadığımız yerlerde değişim de yaratabiliriz.
Bence dış görünüş kadar insanın kendine duyduğu öz güven de çok önemli 🕶️. Cevabını “Evet” yapacak adımlar atmayı dene 😉! Nefis bir gün dilerim, KDS bağımlımız!