Evet memnunum. Normal bir vücudum var. Proporsiyonum normal ölçülerde. Yani bacak boyumdan bahsediyorum. Boyum uzun değil ama çok kısa da değil bu yüzden şikayetçi değilim. Bacaklarım kilo alıp verdiğim dönemler kalınlaşıp inceliyor ama şu an ideal durumda. Göbeğim yok. Belimden de memnunum. O incecik belli kızlardan değilim ama kalın da değil.
Hayır değilim daha güzel olabilirdi göğüslerin kalçaların fazlasıyla ufak yani niye bilmiyorum ama ergenlik döneminde ben tam gelişemedim galiba galiba sorun oradan kaynaklanıyor yani şu anda her ne kadar tedavi olursam olayım yine de sanki vücudun kendi salgıları hormonların etkisi yaratmıyor galiba ilaçlar Şimdilik iyi gibi ama yinede daha iyisi olabilir. #reda