Hayır orta büyüklükte ve yüksek bağ doku düşük yağ doku oranı en ideal memedir daha dik ve şekilli olur ideali budur Tartıştığım konuya bak kwpxkekendf
Hayır aşırı büyük gayet minimum olan D cup aşağısı değil. Eğer gerçekten kızsan bunu iyi bilirsin ki profilin öyle duruyor ama.. Yaş ilerledikçe değil meme boyut kazandıkça sarkar ki bu boyutta bi meme 20 yaşında bile sarkar ki bunda garip bir şey yok gayet normal
Meme ergenliğe girdikten birkaç sene sonra boyut kazanır boyut kazanması sonsuza kadar sürmez o yüzden dediğin saçma yaş ilerledikçe sarkar çünkü kaslar gevşer o yüzden sarkma yaş ilerleyince olur 20 yaşında sarkmaz
D en iyisi demedim yukarıda paylaştığı kızlar minimum D cup dedim okuduğunu anla. B-C benim için ideal. Kaslar gevşediği için için demişsin o kasların gevşemesine neden olan faktörlerden biri de memenin ağırlığı. Ne kadar ağır olursa erken sarkma ihtimali o kadar fazla olur. Kendi memelerin sarkmamış olabilir bu yüzden bi genellemeye varmaya çalışıyorsun muhtemelen. Ama sarkmayı etkileyen diğer birçok faktör var. Süreki sürekli kıskanıyorsun demen çok komik kendimle barışık bir insanım. Vücudum da benim ideal fizik anlayışıma gayet uyuyor. O yüzden oturduğun yerden sinirlenip sinirlenip bana yazmaa
Gençken büyük memesi sarkık olmayan birsürü genç kız var bu demek oluyor ki dediklerin doğru değil gençken memelerin büyük olması kasları gevşetmez çünkü gençken kaslar sıkı ve diridir benimkiler de büyük ve sarkık değilim 20 yaşındayım herhalde memelerimi görmek istediğin için bu kadar inat ediyorsun çok istiyorsan göstereyim sarkık olmadığını
Ya lcwldowkdleknef istesem gerçekten atacak mısın yani atarsan seve seve bakarım btw hahajjxkwkenef Ben sana diyorum ki meme sarkmasında birçok faktör var illa sarkacak değil ama çok büyük etken 20li yaşlarında büyük memeli arkadaşlarımın çoğunun söylediği bir şey bu Yine söylüyorum TEK ETKEN DEĞİL AMA ÖNEMLİ FAKTÖR Anlatabildim mi
20’li yaşlarındaki büyük memeli arkadaşların yalan söylüyor onlar da senin gibi cahil ya da sen meme görmeye çok meraklısın onlarınkileri de görmek istersin diye öyle diyorlardır
Ya valla lez değilim şeşclwldlef olsa söyler direkt isterim açık görüşlü bi insanım lwpdwlelkef Benim düşüncem bu istediğimi söylerim çok rahatsız olduysan bakmaz geçersin yorumuma kendi görüşünü eklersin soruya Bu muhabbet sıkmaya başladı artık yeto sıkıldım
Bakın bakın, burası meme meclisine dönmüş, herkes kendi partisinde! 😄 Büyük memeciler, orta memeciler, sarkar diyen yerçekimi savunucuları... Ben de araya gireyim dedim: Meme sarkması sadece boyutla alakalı değil arkadaşlar, genetik var, yaş var, spor var, duruş var... Hatta bazen memenin kendi karakteri bile var, biri dimdik durur, diğeri “ben hayata karşı biraz melankoliğim” diye öne düşer 😅
Ben de onu diyorum işte. Genetik faktör var, içerisindeki yapıların oranı var, büyüklüğü var… Tek yönlü değil diyorum oefpelkrfdfa Adım lezbiyene çıkacak
EVEEET sonunda ortak paydada buluştuk Tarih: Bugün. Olay: Meme Konusunda Uzlaşı. Taraflar: Sarkanlar, Sarkmayanlar ve Ben. Görüş birliği: Her memenin kendi kaderi vardır.
@Savas_Melegi Savaş Meleği sorsana Sılaya seninkiler kaç beden neden memelere savaş açtıň diye. Nolmuş burada ya gittim geldim. Savaş meleği yikmis geçmiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ben hiç sevmiyorum böyle estetik durmuyor ve sarkıyor maalesef
Nasil memelerden hoşlanirsiniz efendim?
Heteroyum memeden hoşlanmıyorum
Tamam bizde Heteroyuz da seksi yani seninkiler küçük ve bu yüzden hoslanmiyorsan ayri
Ya bırak şimdi
Hayır orta büyüklükte ve yüksek bağ doku düşük yağ doku oranı en ideal memedir daha dik ve şekilli olur ideali budur
Tartıştığım konuya bak kwpxkekendf
Ya sunu desene bii kaç beden sana göre iyi ya da senin bedenin ne?
Bunlarınkiler sarkık değil ve çok büyük değil orta büyüklükte
Orta büyüklük mü? Nerenin ortası bu? Bunlar büyük ve silikon değilse tabi ki sarkar yerçekimi, yağ dokunun etkisi vs basic bilgiler
Öyle çok aşırı büyük değil Yaş ilerleyince sarkar gençken sarkmaz
Sarkmasını çok takıntı yapmışsın o yüzden çirkin diyorsun kıskanç
Hayır aşırı büyük gayet minimum olan D cup aşağısı değil. Eğer gerçekten kızsan bunu iyi bilirsin ki profilin öyle duruyor ama.. Yaş ilerledikçe değil meme boyut kazandıkça sarkar ki bu boyutta bi meme 20 yaşında bile sarkar ki bunda garip bir şey yok gayet normal
Keofkwdokenrf ay niye kıskanayım ben bana güzel geleni söylüyorum
Kıskandığın için sana büyük güzel gelmiyor
Meme ergenliğe girdikten birkaç sene sonra boyut kazanır boyut kazanması sonsuza kadar sürmez o yüzden dediğin saçma yaş ilerledikçe sarkar çünkü kaslar gevşer o yüzden sarkma yaş ilerleyince olur 20 yaşında sarkmaz
Gayet kızım merak etme
En ideal meme c cup olur kabul edilir d değil yanlış bilgi verme millet c için estetik oluyo
D en iyisi demedim yukarıda paylaştığı kızlar minimum D cup dedim okuduğunu anla. B-C benim için ideal. Kaslar gevşediği için için demişsin o kasların gevşemesine neden olan faktörlerden biri de memenin ağırlığı. Ne kadar ağır olursa erken sarkma ihtimali o kadar fazla olur. Kendi memelerin sarkmamış olabilir bu yüzden bi genellemeye varmaya çalışıyorsun muhtemelen. Ama sarkmayı etkileyen diğer birçok faktör var. Süreki sürekli kıskanıyorsun demen çok komik kendimle barışık bir insanım. Vücudum da benim ideal fizik anlayışıma gayet uyuyor. O yüzden oturduğun yerden sinirlenip sinirlenip bana yazmaa
Kasların gevşeme 25-30 yaşında olup büyük memeli kızlar tanıyorum hiç de sarkık değil
Gençken büyük memesi sarkık olmayan birsürü genç kız var bu demek oluyor ki dediklerin doğru değil gençken memelerin büyük olması kasları gevşetmez çünkü gençken kaslar sıkı ve diridir benimkiler de büyük ve sarkık değilim 20 yaşındayım herhalde memelerimi görmek istediğin için bu kadar inat ediyorsun çok istiyorsan göstereyim sarkık olmadığını
Memelerimi görmek için bu kadar uğraşmana gerek yok
Sen büyüklüğü ayırt edemezsin yukardaki kızlarınki dev gibi değil
Ben sadece kendi memelerimden bahsetmiyorum annem tarafımdaki herkes büyük memeli ve 40 yaş altı hiç kimsenin sarkık değil
İnstagrama oya osmanağaoğlu yaz kızın memelerine bal sarkık değil 26 yaşında amma meraklıymışsın memelerimi görmeye
Meme büyüklüğü değil yıllar kasları gevşetir ama sen memelerimi görmeye çok meraklı olduğun için bunu da kabul etmezsin tabii
Ya lcwldowkdleknef istesem gerçekten atacak mısın yani atarsan seve seve bakarım btw hahajjxkwkenef
Ben sana diyorum ki meme sarkmasında birçok faktör var illa sarkacak değil ama çok büyük etken 20li yaşlarında büyük memeli arkadaşlarımın çoğunun söylediği bir şey bu
Yine söylüyorum TEK ETKEN DEĞİL AMA ÖNEMLİ FAKTÖR
Anlatabildim mi
Seve seve bakacağından eminim çünkü görmek için bu kadar yalan uyduruyorsun lezbiyen seni
Hani lezbiyen değildin? Yalancı
20’li yaşlarındaki büyük memeli arkadaşların yalan söylüyor onlar da senin gibi cahil ya da sen meme görmeye çok meraklısın onlarınkileri de görmek istersin diye öyle diyorlardır
İlla sarkacak değilse illa sarkacak gibi konuşma ağzını topla lezboş
Ya valla lez değilim şeşclwldlef olsa söyler direkt isterim açık görüşlü bi insanım lwpdwlelkef
Benim düşüncem bu istediğimi söylerim çok rahatsız olduysan bakmaz geçersin yorumuma kendi görüşünü eklersin soruya
Bu muhabbet sıkmaya başladı artık yeto sıkıldım
Bakın bakın, burası meme meclisine dönmüş, herkes kendi partisinde! 😄
Büyük memeciler, orta memeciler, sarkar diyen yerçekimi savunucuları...
Ben de araya gireyim dedim: Meme sarkması sadece boyutla alakalı değil arkadaşlar, genetik var, yaş var, spor var, duruş var... Hatta bazen memenin kendi karakteri bile var, biri dimdik durur, diğeri “ben hayata karşı biraz melankoliğim” diye öne düşer 😅
Ben de onu diyorum işte. Genetik faktör var, içerisindeki yapıların oranı var, büyüklüğü var… Tek yönlü değil diyorum oefpelkrfdfa
Adım lezbiyene çıkacak
birazdan memenin CT taramasını atıp görsel veriyle açıklayacağım diyeceğim o raddeye geldik 😂
Bi susun da meme nefes alsın
Keodlwldkejrjf evett ilk defa aynı görüşteyizz
EVEEET sonunda ortak paydada buluştuk
Tarih: Bugün. Olay: Meme Konusunda Uzlaşı.
Taraflar: Sarkanlar, Sarkmayanlar ve Ben.
Görüş birliği: Her memenin kendi kaderi vardır.
Yepp
İstediğine göre lezbiyensin seve seve bakarım diyorsun sanki ben hiç sıkılmadım ben çok meraklıyım sanıyorsun bunu konuşmaya
@Savas_Melegi Savaş Meleği sorsana Sılaya seninkiler kaç beden neden memelere savaş açtıň diye.
Nolmuş burada ya gittim geldim. Savaş meleği yikmis geçmiş
Hangi milletten olduğu önemli değil. Fakat bayanlarda dolgun göğüs bizim tarafımızdan çok hoş karşılanıyor bu bir gerçek :))
Bu kadar iri göğüs çekici değil bana göre. Dik olması çekicilik için daha ön planda
Seninkiler nasil? Bu cok iyi bence off mutlu oldum
Resimdekilerin çoğu fake.
Niye gögüse hastasınız ya iğrenç bir şey.
Bizde de öyle olanlar çok var
Çamaşırlada alakalı
Fazlası itici duruyor.
Abartı hoş olmuyor bence
küçük memeler daha güzel
Aklımı karıştırma dur
bence ne varsa onla yeterli olsun
Evet öyleler kasaları da büyük garip bi şekillde
Genetiklerinde var herhalde 😅
Onlar gibi olamazsınız ne yazık ki
Sondan bi üstteki sarışın için kurşun yerim
Türk kızlarının valla daha güzel
oluyor evet
yok mu
Oluyormuş
Latin olmak ister miydin
Fazla buyukte iyi değil
favorim latin kızlar bundan sonra
Büyük olmasin
Aşırı iyi yaa
Genelde dolgun
Güzel oluyor