AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Neden asla sevgilisi olamasn yok öyle bişey
Kızların 1.80 altına sevgili gözüyle bakmadığı için
Yok öyle bişey benim bir sevgilim vardı ben 173 boyundaydım o da sporcu oldugı icin ve agırlık kaldırdığı icin 14 yaşından beri kısa kalmıs 175 boyu vardı gayette olabilir
Bu 175 ler hep de eski sevgili zaten kesin şuanki sevgilin 180 üstüdür
Sevgilim yok. Ayrılma nedenimiz kendisiydi.
O kızlara ben bakmıyorum ki onlar bana baksın
-Ersoy ulu bey
1.70 den kısa olmasın ben 1.60 ım
Hiç böyle şeylerim olmadı hayatta.
Bu sebze meyve mi boya görünüşe göre seçilsin😂
Ah abla ne iyi kalplisin gercekten keske herkes Boyle olsa ama Ben 1.73 um evet kisayim bazen aynaya bakinca bile kotu hissediom ama az zorbalanmadim bundan dolayi neyse ne diyelim bunada sukur :(
Bana normalsin diyolar 1.90nım hesap et kafayı yemisler.
175 altındaysa çok zor ama imkansız değil
Bende 180 asagısının şansı zor 😀
Bide parasizsa vay haline o erkegin
Doğru düzgün erkek buldukta boyu kaldı aw
Bide zengini onu unutmayalim
Herkesin bir alıcısı vardır. Nasip.
Simdi de vardır emin ol :)
Benden uzun olması yeterli
180 altı olmaz benim için.
" Yılmaz - Acaba Kim?" şarkım youtube de yayınlandı. beğenip yorum yaparsanız sevinirim... ( bir de abone olursanız çok iyi olur) youtu.be/jxpu-o5vRiY
@kalrya ruh hastası mısın?
Asla sevgilisi olmaz ne demek ya. Her şey kısmet.
" Yılmaz - Acaba Kim?" şarkım youtube de yayınlandı. beğenip yorum yaparsanız sevinirim... ( bir de abone olursanız çok iyi olur) youtu.be/jxpu-o5vRiY
195 altiysa olmaz kardes
170 den kısaysa olmam
Asla demeyelim ama 170
Boy bu kadar önemli mi
1.70 olsun. Doğru düzgün insan olsun
Bide paralı olsun
Paralıdan kastın tam olarak ne kadar bilemiyorum ama bi mesleği olsun yani
1.75 ten kısaysa olmam
180 kesin
Lafa gelince de sorun boyunuz değil karakterin dersiniz ama
Boy o kadar da önemli değildir aşkın yanında
Aynen öyle
Kolpa
Ne kolpası düzgün konuş
Zaten sevgilim var ama benden kısa olmasın yeter
Kesin 1.80 üstüdür o da
Değil
178 kendisi
75 altını sevmiyorum
Senden kısaysa
Senden de kısa olmasın be
Ne var yani senden kısa olması sana koyar mı boy o kadar önemli bir şey değil
Ben boya bakmam.
Ne güzel ❤️
Çok güzel cevap 🤌
Sosyal medyayı azalt
1 metreden kısaysa olmaz
150den
Benden kısaysa olmaz
Senin bu işler için yaşın geçmedi mi ya :d
Abart
Ben 1.67 eşim 1.62 yani kisa olunca noluyor?
Boy takıntısı olan hiç bir kızla mutlu olamazsınız
Çok doğru tespit 1.79 olanlar 1.50 olanlara gitsin
M4l mısın den 180 erkek 170 kızla olabiliyor da 179 olan niye 150 lere gidiyor 1 cm için niye 20 cm düşüyor gideceği kızın boyu matematik desen yok
Bakış açısı çünkü kadınlar böyle bakıyor
Soran kişi bile bunu fark etmiş ama sen hâlâ anlama mallık burada sende oluyor 😄😄😄😄
Mallık varsa o da sizin bakış açınızdır en iyisi 1.80 e yuvalarmak farkı anlamıyorsunuz bile anca boş ötüyorsunuz
Kadınların çoğuna anlat bunu o zaman
160.
2 metreden
Nolur böyle düşünmeyi bırakın artık 170 sen tmdır
Sevgili olun o zaman 1.70 lerle
1.65
Doğru 175 cm sansiim hic olmadı
177 den kısaysa sevmeyiz mesela
Seven boya bakmaz bence
Boya göre seviyorsunuz
1.55
170 ise olmaz
50 metreden kısaysa atsın kendini camdan
1.70 den kısaysa şansı epey düşer
1.60 sa olmaz
160 cm kısaysa tartışılır
@esmanuripek o kadar da değildir ya
erkekle sevgili olmam zaten
Sevgilim 174 bu boydan kısa olmaması iyi olur
180 ideal bence
170den
Vay be baştan kaybetmişiz 1.70 im ben
nefes alsın.
Yokluk var :)
1.81 olunca da sen reddet bu sefer
ben 157 sevgilim 187
Sence 1.63 kızla 1.71 erkek uyumlu mu, dürüst ol?
Gayet uyumlu neden uyumlu olmasın
Ya bırak ya, yanıma bi geldi ben ondan heybetli duruyorum millet bize bakıp durdu ne uyumu ahahs
Lan yazdığını okuyacam derken Sarıkız örümceği ısırıyordu az kalsın son Sarıkız bükücü olduk yemin ederim dnfkfmrnfjdkfkf neyse yani görünüşte önemli olabilir ama kişilikte önemlidir neyse zevkler ve tatlar tsrtışılmaz nerede yaşıyorsun
Ya bunla görücü usulü görüştük bana, kahvaltı yapma birlikte yapalım dedi tamam dedim indim sonra görüşme yerine geldik sadece 2 çay istedi ben şok oldum dedim herhalde sonra söyleyecek. İçtik çayı yüzüme bakıp bakıp gülüyor, hiç sohbeti yok. Garson geldi "abi sipariş yoksa kalkmanız gerek " dedi tamam dedi kalktık adam bize güldü nedenini anlayamadım. Sonra künefeciye geçtik (en sevdiğim tatlı ) menüyü eline aldı "eeee künefe mi yiyecez" dedi bu sekil, hiç bir şey diyemedim. Kendine bi portakal suyu istedi sen bir şey istiyor musun dedi hayır dedim. Evlere geçtik, bana demiş ki "benim kararım olumlu annemler bayram var gibi seviniyor ablam ve yeğenlerim seni tanımak istiyor gel biz bi net karara varıp adını koyalım " bunu tanıyalı daha 4 gün oldu.
Nedir fikrin? Sence yalandan dahi olsa aç mısın diyemez miydi? Ben mi ac gözlüyüm?
... Bir şey demek istemiyorum cidden meymenetsiz biri ile görücü buluşmasına çikmişsin yani görücü usülü görüşmeler hala devam ediyor mu cidden neyse en azından kibarlık beyefendilik yapıp senin fikirlerini sorabilirdi incelik yapabilirdi. Peki soruma cevap alabilir miyim?
Bana yazsana
Tabi uyumlu şu 160 ı az farkal geçen kızların da benim dengim 180 190 tripleri baydı değil kardeşim değil kadın ortalaması 162 erkek boy ortalaması da 175 aradaki ortalama fark 13 cm sana da 175 176 erkek demem gayet denk şu 180 üstü takintini bırak ülkenin boy ortalaması belli
190 ne ya 177 yeter bana
Aramızda 8 cm var 15 değil bu ne biçim matematik kanki
18 cm den kisaysa red iderler yigen
Para herşeyi çözer
bence 170 :)
190 altı
14 cm bnmki