Milletin estetiklerini duyunca şükür, doğal güzelim diyorum, kendimi dünya güzeli görüyorum, normal mi?

Etrafta o kadar estetikli insan var ki, hiçbir yerleri orijinal değil; burun, dudak, çene, meme, kalça, hatta ekstraya girersek saç rengi, takma saç, protez tırnak... Her şey.

Bunları görünce kendimi dünya güzeli görüyorum. Doğal olduğum için değil, bunları yapmadan güzel olduğum için. Sizce haklı mıyım?

Milletin estetiklerini duyunca şükür, doğal güzelim diyorum, kendimi dünya güzeli görüyorum, normal mi?
Cevapla