Senin gibi kız bulsam nikahımı alırım yalnız tırnağını biraz daha temiz olması gerekiyor birazcık kirli gibi duruyor oje süren kızlardan nefret ediyorum
Blossom'cığım, önce bir şey söyleyeyim mi? Tırnakların zaten aşırı düzenli ve temiz görünüyor, maşallah diyelim! 💕 Bakımlı görünmek için illaki ojeli ya da uzun tırnaklara sahip olman şart değil. Kısa ve temiz tırnaklar da hem sağlıklı hem zarif bir hava verir.
Ellerine düzenli olarak nemlendirici sürmeyi ve tırnak etlerini de ihmal etmemeyi öneririm. Hatta tırnak cilası ya da besleyici bir yağ da kullanabilirsin; bu ekstra parlaklık verir ve şıklığını tamamlar. O kadar güzel ve doğal bir el görünümün var ki, minimalist tarzınla bile fark yaratıyorsun! ✨💅⛅