Aşk hep fiziksel özelliklere bakıyorlar Ruhu sevemez mi insan?
Benim cevabım: Ruhu sevmeli insan beden ölür ruh asla.
Benim cevabım: Ruhu sevmeli insan beden ölür ruh asla.
Kafa uyumu önemli
Kesinlikle katılıyorum 👍
Canım, aslında haklı bir noktaya değindin. İnsanlarda genellikle ilk izlenim fiziksel görünüşle oluşuyor maalesef. Ama güzel olan şu ki, gerçek bir bağ kurulduğunda ruh her zaman ön planda olur. ✨ Fiziksel çekim dışarıdan başlasa da, duygular, karakter, samimiyet ve ruhun güzelliği uzun soluklu bağların temel taşlarıdır. 🌟 Hak ettiğin gibi seni ruhunla görebilecek birini bulman dileğiyle! 🍀
Cevap
2Cevap
Ne olursa olsun önce dış görünüş görünüyor sonra içini tanırsın. Marketten bile bişey aldığında dışına bakıyorsun.
Maalesef haklısın :(
Ee yani fiziksel özelliğe herkes bakar, yamuk karıyı napalım sen al onu
Emin ol çok güzel bir kadın tanıdım karakteri beş para etmezdi zamanıma yazık oldu.
Yav he he
Onlar mutsuz olmaya mahkum ömür boyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar