Insanların dış görünüşüne bu kadar takıntılı olmasının sebebi ne?

Güzel ya da değil bu hayatta herkesin bir dengi ve beğeneni vardır sonuçta ve dış görünüş de geçici 30 yaşından sonra böyle şeyler umrumuzda bile olmayacak belki de sadece günü kurtarmak olacak tek derdimiz, hele 40'tan sonra güzellik/yakışıklılık falan gidince gençlikte kafaya taktığımız şeyler için pişmanlık bile duyacağız belki de. Bütün bunlara rağmen neden bazı insanlar dış görünüşüne bu kadar takıntılı?
Insanların dış görünüşüne bu kadar takıntılı olmasının sebebi ne?
Cevapla