İnsanlar neden herkes güzel olsun istiyorlar?

Güzel görmedikleri insanlara kolayça rahatça "güzel değilsin" diyebiliyorlar birine güzel değilsin demek bana göre bir hakarettir bu cümlenizin karşı tarafta nelere sebep olduğunun farkında değilsiniz. Daha önce de bu tür kelimelere maruz kalmıştım az önce de komşum güzel değilsin ki kısmetin olsun Allah çirkin şansı da vermiyor yazık dedi insanlardan nefret ediyorum nasıl bu kadar kötü olabiliyorsunuz aklım almıyor!

İnsanlar neden herkes güzel olsun istiyorlar?
Cevapla