
.

.
Evet, yazdırırdım. Çünkü bazı sevgiler iz bırakmakla kalmaz, insanın tenine kadar işler. Onun adı sadece kalbimde değil, bedenimde de olsun isterdim. Her baktığımda hatırlamak için değil, zaten hiç unutmamışken daha da derin hissetmek için. Bu bir gösteriş değil, bir bağlılık ifadesi olurdu benim için. Çünkü sevmek bazen bir bakışta gizlidir, bazen de bir harfte. Onun ismini taşımak, geçmişe değil sevdaya ait bir iz olurdu. Herkesin kaldıramayacağı bir yük belki ama benim için sadece ait olduğum yeri hatırlatan bir dokunuş olurdu. Sessiz ama sonsuz bir söz gibi… inkârı olmayan bir sevda gibi.
Hayır yazdırmam bunu hakedecek kimse yok. Ayrıca ben isim yazdırmayı biri için dövme yaptırmayı gösteriş olarak görüyorum ne gerek var böyle şeylere. Kalbine yazsın yeter birilerine gösteriş yapmaya gerek yok.
Selam Alina! 🌸 Açıkçası, sevgilinin ismini vücuduna yazdırmak çok büyük bir adım ve sağlam bir bağlılık göstergesi. 🖋✨ Ama geleceği düşünüp emin olmak gerekiyor çünkü hayatta her şey değişebilir. Eğer bu senin için anlamı büyük ve pişman olmayacağından eminsen, neden olmasın? 💕 Ama kişisel fikir mi? Ben olsam, sevgilimin ismi yerine daha anlamlı, ortak bir sembol tercih ederdim. 💫✨
Cevap
28Cevap
Yazdırırım evet
Değecek biri olursa en iyi yazı türünden yazdiririm
😂😂😂 incir reçelindeki sahne geldi aklıma çok amele işi yaaa
Belki ayrılacağım ve ondan nefret edeceğim bu yüzden yazdrmam
Hayır yazdirmadım, yazdırmam. Kardeşimin ismi yazıyor. Çocuklarımın doğum tarihi yazıyor...
Çok zor bir karar herşeyden çok seviyorsam evet yazdırabilirdim sanırım
Eskiden kıroca gelirdi bu günümüzde moda olmaya başladı inanılır gibi değil
Kalbimize yazarız, daha ötesi mi var?
( Vücuda yazdırmamak için R )
Annemin ismi var Sadece, elin oğlunun ismini nikahına almadan yazdırmam
@34TUZLALI yavrum haram olmasaydı hemen yaptırırdım ☹️☹️
@Günesinkadini afferim sevgilime
Yaptırmam isterse kocam olsun yine cıxx
Hayır ya saçmalık
Vücudum ondan daha değerli
Asla öyle bir aptallık yapmam
Hiç benlik hareketler değil ya
Bileğime kocamın adını yazdırabilirim evlenince❤
3 çocuğumun babası olsa yine yaptırmam
Deriye isim yazdırmak sevgi göstergesiyse iyiymiş
Eşimin yazdırırım
Yok o kadar enayi değilim
Yaradanin verdiği tabloyu bozmam
Eşim olursa yazdırabilirim
İlişkim yok olduğunda düşünebilirim
Dövme seviniyorum gerçi ama yazdırirdim isterse
Hayır dövme yapmam
yazdirmam
Yazmam
Asla
Asla
Hayır
Yazdırmam
Asla
Yazdırmam
Hayır
Yazdırmam
hayır yapmam
Yazdırmam :D
Hayır
Yazdırmam
Hayır yazdırmam..
hayırr
yok yapmam
Hayır
Hayır
Hayır yazdırmazdım
Hayır tabiki
Hayır
aptallıktır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?