Kısa kızların güzel veya estetik görünmesi mümkün mü sizce? Özellikle erkekler nasıl görüyor kısaları?

Mesela 160tan kısa birinin vücudunun estetik görünme imkanı var mı? O boyda bir kızın vücut proporsiyonları estetik görünmesine engel değil mi zaten? Ben hiç 150 olup vücudu düzgün görünen birini görmedim. Yukarıdan basılmış gibi orantısız görünüyor hepsi isterse çok zayıf olsun. Vücutta estetik ve orantı için bir kadının en az 163 civarı kısalıkta olması gerek bence benim gibi düşünen var mı?

Kısa kızların güzel veya estetik görünmesi mümkün mü sizce? Özellikle erkekler nasıl görüyor kısaları?
Cevapla