AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Aslında onlar daha şanslı 🍀
Erkekler biraz normallik istiyor herkes çok yapay
erkeklerin seçeneği kızlarınkinden daha fazla o yüzden
Bakıyorlar çirkin kızlara bile bakanlar var
kendi seviyenin üstünde kişilerle konuşmaman lazım
Ben tipe değil kiloya bakıyorum. Zayıfsa olur.
Adam gibi birine denk gelmediğinicon olabilir
Fazlaa kadının ve erkeğin oldgu ortamdaysa cokk normal
Canım benim beni de böyle eleştiren erkekler oluyordu. Ama böyle eleştirenlere alınmadan önce bi onların tipine bak bunu genelde özgüvensiz olan çirkin olan erkekler karşısındaki kadını kendi seviyesine çekebilmek için yapıyor.
şuna kadar 6 adet kızla ciktim 6 sida ortamalamadi ve kendileri bana yanaşti ama kalpleri çok temiz egolari yok bide kıymet biliyorlar yazanlari yok yani gerçekten sevgiyi aliyorsun
cepte görülen oluyoruz işte hep
hep değil ama bazen kafam uymuyor bazi hareketleri soğutuyor
Aç dötünü başını bak nasıl geliyor enayiler onu istiyolar
Vallaha benim olduğum yerde kapis kapış gidiyor cirkin kizlar ortalama tipi bos ver 😂
Senin olduğun yer neresi acaba
şu an ovabukunde takılıyorum ama örnek vereyim kendi sülalemdeki kadinlar öyle yani dayımlar olsun enistemler olsun hepsi yakışıklı ama teyzelerim yengelerim cirkin dedem yakışıklı anneannem babaannem cirkin amcam ve yengem orani aynı annem güzel şimdi bosandilar babamla gerçi kardeşim de güzel ama o bekarlık sultanlık diyor
Bizim ailede öyle genelde gezer tozariz ama cocuk yapmak istediğimiz zaman evleniriz namuslu sadık erkeği alttan alan biriyle genelde cirkin olur bu nedenle kadınlarımız
Gerçekten isteyerek bir araya gelmiş olmuyolar ama çirkin insanlar sevilmiyor mu
Halam çok çirkin kadın mesela ama çok becerikli eeee evlendigi erkek te içine kapanık a sosyal bir tip herkes bulur birilerini
Z kuşağı ayrı bir kafa ama aynı değil
Vallaha hiç birine de kafalarına silah dayamadılar ama mantıken kafa yapıları uyusunca e sonra evlenince vakit geçirince e birde cocuklari olunca mutlu oluyorlar mesela bende güzellik aşırı cirkin olmadığı sürece karakterine huyuna suyuna bakıyorum iyi vakit geçirebilir miyiz diye
Dayım begenmedi mesela yengemi gorucu biri diğeri değil kendi buldu biri mantıken ogretmen diye evlendi kendi bulan diğer beğenmeyen de ailem olsun felan dedi ama şu an instagramda görüyorum yüzleri gülüyor tabi bu sevgi aşk değil
Birde yüzünü göremediğim için güzel çirkin veya ortalama tip yorumu yapamam şayet bella gibi kiz bulduk sana demişlerdi bana değil tabi uzak akrabaya görsen bellayi ama bir gör bellayi
Dediğini anladım ama şimdi kimse birbirine tahammül edemiyor
Güzel de değilim çirkin de değilim işte
İyice tanıman gerekli söz nişan da ben mesela evlenmedim hiç ama beklentim ve yaşadığım hayat aynı sabah işe gittim diyelim akşam geldiğimde ps5 acar oynarım veya film karşıdaki iki güzel söz söylemesi yeterli olur yoksa sen 24 saat biriyle birlikte olursan tahammül edemezsin zaten kaliteli birlikte zaman geçirmek önemli
Anladım ne demek istediğini dediğim üniversiteye gittiğim zaman senin gibi kızlar vardı ne güzel ne çirkin ama pek cilveli degildiler soguktular o yüzden sevgilileri olmadı bende pek yüz vermedim açıkçası e yalan yok güzel olan kız vardı çok somurtkandi e cikma teklifi ettim haliyle 😁
Güzel değilsek cilveli olmamız mi lazim Allah Allah
Neyse bişey demiyorum alıştım ben bu muameleye zaten
Erkegiz ya kadının ya güzelliğine bakarız ya da cilveli cana yakın olanına öbür türlü zaten aynı gorucu usulu ailen emarini çıkarır evlenirsin sana ihtiyaç kalmaz
maalesef dünyanın her yerinde böyle yakışıklı erkek için bile durum aynı ne kadar yakışıklı olursa olsun kendisinin kadını etkilemesi lazım yoksa dediğin gibi gelir bir cirkin erkek alir elinden o güzel kizi
İstesem de ikisinden biri gibi bi kadın olamam yalnız kalırım daha iyi o yüzden görücü olacağına
Himm haklısın
Nasıl tam anlamadım ilk dediğini
Güzel de olamam cilveli cana yakın da olamam, görücü usulü asla istemem o yüzden yalnız kalırım daha iyi
E tamam zaten güzel değilsin cilveli değilsin bencede yalnız kalman en hayırlısı senin için
Neden ki neyin var merak ettim görebiliyormuyuz
Yaş aralığın doğru değil demi senin. Önce bunu sorayım
Bir şey sordum
Dış görünüş güzel olsun karakteri merhameti ve sadakatli olsun birde kapalı giyinen açık adabıyla giyinen tesettürlü kız allahım herkesin kalbinin ekmeğini yedirsin
Abla senin dediğin tam tersi kızlar tipe bakar erkekler değil.. Ama bir gerçeklik varki temiz erkek bulmak acayip zor kız bulunur ama erkek bilemem o yüzden Allah işinizi kolaylaştırsın sjsjs
Ben beni seven birisini isterim ortalama bir tip buna yeterince uygun bence ciddi isteyen herkesle her şekilde ister acaba bu olay tiple değil de karekterin ve kişiliğin olabilir mi
Sana Bir şey diyim mi bizim turklerden adam çıkmaz bulacaksan Avrupalı bul
Güzel olsanda giden gidiyor kuzum bunun güzellikle çirkinlikle alakası yok karşındaki kendini beğenmiş gözü dışarıda erkekse her türlü aşağılar da gider de sen neden sorunu kendin de arıyorsun ki?
Sorun Sende Değil Bence Karsindaki İnsalarda Onlarin Aradiklari Şeyler Baska Şeyler Senin Yeteneğinde O İnsanlari Çok Çabuk Buluyor Olman 👍
"You are ugly" demek İngilizce konuşulan ülkelerde oldukça kaba bir davranış olarak görülür.
Erkekleri bu kadar umursama ayrıca kendini yerme insanlar senin hakkında kötü bir yorum yaptı diye öyle olmuyorsun üstüne alınma
Var ya. Öyle kizlar. Cirkin. Erkekte cirkin olmaz! Erkekte sorunluluk alabiliyor mu? Diye bakarlar
Gayet bakılabilir yani herkes mükemmel olucak diye bir şey yok erkeklerin çoğu cinsel açlık yaşıyor ondan sana bakmıyorlardır
Yok ya isteyen gerçekten birisini bulabiliyor ama o ortalama kız büyük ihtimal ona gelenleri beğenmiyor.
bazı asalaklar dış görünüşün önemli olmadığını hala öğrenemediler o yüzden de çoğu kişi pişman oluyor
Ben sevilmedigim için üzülmiyorum benim derdim çok başka. bunlarla alakası yok.
Kendini ortalamayım veya ortalamanın altıyım diye şartlandırıp özgüvenini düşürdüğün için.
benim ex bi ske benzemiyor hem kısa hem cirkindi ama aldattı valla
En azından ona bakan kişi tipi için bakmış olmayacak buda kıymetli bişey
Balık etli kızlar tercihimdir. Birini sevdeiğim zaman sadece kişiliğine bakarım
Ben bakıyorum onlar bana bakmıyor tipsizim cüceyim boyum kısa diye
kalbin iyi olsun beğenmeyen beğenmesin boş ver salla😇
Hangi çirkin erkeğe bakmışlar? Benim elim yüzüm düzgün, işinde gücünde, kadınlara saygılı eşitlikçi bir adamim yine kimse bakmıyor. Kenan İmirzalıoğlu nu bile beğenmiyor ortalama Türk kızı asfsgsbsbm
Bunu sana diyenler Brad Pitt falan mı
"Brad Pitt bile aynaya bakınca 'bugün iyi değilim' diyordur, bizim millet hâlâ mükemmel peşinde..."
Sen kendini beğenip seviyor musun peki?
Evet ya güzellik çitalarini kadin dusmani kadinlar baya yukseltmis gobekli kel ve ter kokan killi erkekler hepsi barbi ariyor
Herkes kusuruma kusursuz ariyor
"Kusursuz arayan, yalnız kalmaya mahkûmdur. Çünkü insan, kusurlarıyla insandır."
sendemi?
@Sayğılıbey ne bendemi
sende kusursuz birini arıyorsun?
@Sayğılıbey yo
erkeyin cinsel deneyimi ne kadar önemli durum?
ben bakarım
rahmetli dedem yakacak ile nikeceğin kötüsü olmaz derdi 🤣🤣
niktir git kanka
tamam
Benim hep dikkatimi şu çekti nerde edepsiz bağıran kızlar var onları seviyor erkekler
Ben haric
Senin yanlışın var bence, asıl bu ülkede her türlü kadın rağbet görür. Erkek olmak daha zor.
+1
sanal reel fark etmez bu olay böyle. meselâ bana "oha bu beni nasıl beğendi ya"dediğim adamlarda yazıyor ya da talip oluyor, ortalama olan da, ortalama altı olan da. Bu da maalesef kadınların kriterlerini iyice yükseltti. Benim yaşım itibariyle flört edecek hâlim yok zaten, evlilik bekliyorum fakat karşıma hep annesiyle yaşamak isteyen tipler çıkıyor hshsjs artık cok zor herkes için.
F-buddy takıl knk boş ver evliliği
hahsha iç Anadolu'da fb hmmmm
Ne tür erkekleri çekici buluyosun merak ediyorum buarada homofobik değilsin dimi agsgdggg
Yok çirkin erkeğe bakmam
Ama karşına çıkan erkekler tam bi hayvanmış hakaret etmeye hakları yok genç bi kızın suratına biraz çirkinsin vs denmez eğitim seviyeleri düşük insanlar çıkmış sana
Kimmiş o çirkin erkeklere bakan güzel kız?
Ben alıcam söz
Baktirmayo bilmiyondir. Mini falan giy az gster ne olcak
Yanlışın var aynı şey hz ademin soydaşları için de söylenebilir
Sende öyle ergenleri ciddiye alıyorsun demek ki
İster miydim merak ettim
Herkesin nasibi vardir diyorum
O hərifin tipi nasılmış
Kaç yaşındasın tanışabiliriz istersen?
Muhtemelen ortalama değildir o kız
Egolu oluyorlar
Bakan erkekse bakmasa da olur
Ay o çok biliyor boş ver sen kendini sev
Her kadın guzeldir bakımlı olması yeterli
Belkide ortalama altısındır?
Yok be tam 10 üzerinden 5im
Sen bulamiyorsun.
Bulduklarim hiç tatmin olmuyor görüntümden
Buldukların muhtemelen gavvattir ortalama bir kızı kimse kolay kolay göz ardı etmez çirkin olduğunu düşünmüyorum.
Etrafta aşırı güzel bir sürü kız var ve o kızlar her türlü erkeğe yüz veriyo o yüzden biz ortada bırakılıyoruz
Güzellik bir yere kadar etkileyeci bir şeyin olması lazım.
Haklısın ama dışını begenmeyince istediğin kadar iyi huylu ol önemi yok bu dönemde
Bırakta olduğun şekilde kabul edecek biri gelsin arama.
Yok sogudum zaten artık
Çirkin erkeğe hangi kız bakıyormuş. Hiç kimse.
Çok merak ettim seni
Orta tipli olanlarında havasından geçilmiyor ki
Alakası yok aslında
Ben övünmek için söylemiyorum ama bu hayatta en büyük şansın ne dersen gerçekten yakışıklı olmam ve bunu ben değil erkek kız herkes söylüyor fakat ona rağmen ben hep gerçekten orta tipli biri olsun istedim hayatım da ama yok yani tiplerininden dolayımıdır nedir saçma sapan şeylerle o açığı kapatmaya çalışıp havalara giriyorlar ( hepsi öyle olmasa da çok büyük bir kısmı öyle)