Dışarı çıktığımda insanlarin%80i bana bakiyor uzunca anlamadim güzel bulduklari icinmi bakıyorlar yoksa cirkinmi? kendimi begenmem?

Çoğu kişi çok güzel çok tatlısın diyor yabancı falan sanıyor beni ama ben kendimi güzel bulmuyorum ki anlamadım acaba gerçekten beni güzel buldukları için mi bakıyorlar yoksa begenmedikleri için mi

Dışarı çıktığımda insanlarin%80i bana bakiyor uzunca anlamadim güzel bulduklari icinmi bakıyorlar yoksa cirkinmi? kendimi begenmem?
Cevapla