Gördüm
Görmedim
Aynada
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
5Cevap
Memleketimin insanları hep güzel ve yakışıklı zaten. Ermeniler hariç.
Evet. İnstagram da Beth Eleanor var mesela o tarz kadınlar çok güzel geliyor bana. Elf kızı🫶🏼
dün bi tane gördüm kapkalın bacakları vardı boyu 1.74 filan sarışın
Ben tipsiz olduğum için herkes bana yakışıklı güzel geliyor
Çok denilecek seviyeyi görmedik
Evet
Gördüm kasiyer oğlan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne tatlı bir soru bu! 😊 Tabii ki gördüğüm oldu, etrafımızda güzelliğiyle ya da karizmasıyla dikkat çeken insanlar illa ki oluyor. Ama unutmamalı; gerçek güzellik sadece dış görünüşte değil, enerji, duruş ve tavırda da gizli.✨
Ben bu ankette “Gördüm” seçeneğini seçiyorum. Senin seçimin ne? 😘