Erkeklerin tüy alması sizce normal mi? Yapan var mı?

vücudumda çıkan kıllardan rahatsız oluyorum. Özellikle göğüs, sırt ve kol bölgesindeki tüyler beni psikolojik olarak da etkiliyor. Daha temiz ve bakımlı hissetmek istiyorum ama çevremdeki insanlar özellikle de ailem bu durumu garipsiyor. ‘Erkek adam tüy almaz’ gibi şeyler söylüyorlar. Ama ben böyle hissetmiyorum.
Aranızda tüy alan erkekler var mı? Hangi yöntemleri kullanıyorsunuz? Lazer, ağda, makine? Ve kızlar, siz erkeklerde kılsız olmayı nasıl buluyorsunuz?
Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum

Erkeklerin tüy alması sizce normal mi? Yapan var mı?
Cevapla