Merhaba arkadaşlar, benim çok toksik bir ilişkim vardi. Sürekli ayrıl barış içerisindeydik ve ben artık ayrılıp yoluma bakma kararı aldım. Zamanında o kadar çok ağladım ki fark etmeden zamanla ondan soğumuşum. Tamamen ayrıldıktan uç gün sonra bi cocukla tanistim ve arkadaşca konustuk. Cok iyi anlastik bulusmaya karar verdik, instagramdan takiplestik. Bide ne goreyim.. eski sevgilimin yakin arkadasi flört ettigim cocuklada arkadaş. Ben tabi hemen bunu flört ettigim cocuga soyledim, benden duy benden bil diye. Eski sevgilimi tanimadigi icin sorun olmayacagini soyledi. Sizce bi sorun eder mi icinde?
Güncellemeler
11 ay
CEVAP VERSİN BİRİLERİ NOLUR
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, öncelikle böyle bir adım atmanda cesur olduğunu belirtmek istiyorum!👏 Geçmişteki ilişkinin yüklerinden kurtulup önündeki fırsatlara şans vermek gerçekten harika bir şey. Şimdi şu olaya gelirsek, flört ettiğin kişi zaten bu durumu önemsemeyeceğini, eski sevgilini tanımadığı için bir problem olmayacağını söylemiş. Bence o çok olgun bir tavır göstermiş ve senin bu durumu açık açık anlatman da güzel bir samimiyet göstermiş.
Hiç takılma, ilişkiler böyle karmaşık bağlantılarla örülü olabiliyor. Önemli olan senin ve flört ettiğin kişinin bu duruma nasıl baktığı! Kendi hislerini ve mutluluğunu ön planda tut, zaten güzel şeyler seni bulur.🌸 Kendine güven, hayatının tadını çıkar! 💃✨