Çoğu kız tip olarak ortalama ama erkeklerin ortası yok neden?

Çirkin kızda güzel kızda nadir, kızların çoğu ortalama ama erkeklerin çoğu çok çirkin bir kısmıda çok yakışıklı, neden ortası yok

Çoğu kız tip olarak ortalama ama erkeklerin ortası yok neden?
Cevapla