İnsanları dış görünüşüne göre yargılamak cok saçma değil mi?

Dövmeli o zaman dindar değil

Basörtülü o zaman dindar.

Carsaflı ninja, kilolu olunca çok yemiş, zayıf olunca tahta, boyu kısa olunca bodur, uzun olunca sırık, güzel olunca estetik, çirkin olunca yüzüne bakılmaz.

Artık bu yargılardan ne zaman kurtuluruz bilmiyorum ama insanlar bazen ciddiye alıyor.

Nihal candan olayı mesela, kız yarışmada kilosu ile eleştirildi ve zayıflama hastalıgına yakalandı. Psikolojik bir durum bu. Yapmayın neye sebep olduğunuzu bilmiyorsunuz.

İnsanları dış görünüşüne göre yargılamak cok saçma değil mi?
Cevapla