Boyum 1.84 ve kendimi kısa hissediyorum. Sizce bu boy günümüzde hala bir erkek için uzun sayılıyor mu?

Güncellemeler
1 yıl
Özelikle Z kuşağının boy ortalamasını göz önüne alınca 1.85 in erkek için orta boy sayıldığını düşünüyorum. Fikirleriniz neler dostlar?
Güncellemeler
1 yıl
Gnclss
Boyum 1.84 ve kendimi kısa hissediyorum. Sizce bu boy günümüzde hala bir erkek için uzun sayılıyor mu?
Cevapla