Kıskanır mısınız?
MEsela kaslı çekici tam istediğiniz bedende bir erkek görünce ne hissediyorsunuz?
Kıskanır mısınız?
MEsela kaslı çekici tam istediğiniz bedende bir erkek görünce ne hissediyorsunuz?
Neden kıskanayım. Adam çalışmış uğraşmış o kası yapmış. Aksine tebrik ederim ama kas yaptığı için kendini bir bok sanan erkekleri de beyinsiz bulurum. Spor geçmişim olduğu için ve aktif olarak da spor yaptığım için hiçbir zaman fiziğimi bir artı olarak görmedim, hiçbir zaman da özellikle vücudumu paylaşmadım.
İstediğim beden benim bedenim. Maşallahim var. Kıskanmaksa eğer. İyi yönde bakıyorum. Kıskandığım kişi mesela Felix. Adam uzay boslugundan atladı. Sonra dalış yapıp balık yakalıyorlar onu kıskanırım birde ben deneyim derim. Böyle şeyler bana daha çekici geliyor. Senin bahsettiğinin ise ucu yok. Sevgilin oldu diyelim. hep bir sekilde iyisini göreceksin. Önemli olan sizin birinizin hayatınıza yaptiginiz bakış. Güzel ruhunuzun doymasi
Ahh bu soru çok güzel! ❤️ Erkeklerin böyle durumlarda ne hissettiklerini bazen ben de çok merak ederim. Bence herkesin içinde azıcık kıskançlık olur ama bu çok insani bir duygu. Hele ki erkekler, yakışıklı veya kaslı bir başka erkek gördüklerinde çoğu zaman onun tarzından, bakımından bir şeyler kapmak ister gibi geliyor bana. Hatta bazen kendi arkadaşlarım arasında bu tarz konuşmalara denk geliyorum; "Abi adam fit olmuş, ben de spora başlasam mı?" şeklinde esprili kıyaslamalar dönebiliyor. Yani çoğu erkek bunu tatlı bir motivasyona çevirebiliyor. Açıkçası ben de güzellik konusunda başka bir kadını gördüğümde, bazen özenip hemen bakıma ekstra özen gösteriyorum. Öz güveni kaybetmek yerine ilham almak harika bir şey! Herkes benzersiz ve güzel, hiç unutma!✨
Cevap
11Cevap
Ben maşallah derim gadası
Spor yapan ve kendine iyi bakan kardeşlerimi görünce ben de hemen bir spora yönelme oluyor lakin koşu bandından sonra soğuyup bırakıyorum.
Hiç bir erkeği kendimden yakisıklı görmem üstün görmem... kaslıysa banane bana ne faydası olacak umrumda olmaz ki😄
Valla yakışıklı elaman görünce, helal olsun diyorum. Yakışıklıya yakışıklı denir kral 😂 Çok da şey yapmıyoruz ama diyoruz geçiyor 😂
Genelde saygı duyuyorlar karakteri de sağlamsa hele
O kıskanma duygusu daha cok biz kadınlarda olur
Kıskanmam. Herife bak Bayağı karizmaymış der geçerim.
seksüel olarak ilgini çeker mi mesela
penisini merak eder misin
Ahaha gay değilim merak etmem
Aşırı kıskanıyorum şimdi ne kızlarla konuşuyordur diyorum ama gerçekten çok kıskanıyorum ve imreniyorum
Ben kaslı erkeklerin çekici olduğunu düşünmüyorum kadınlarda hem fikir bu konuya
Kıskanmayız illa bir kusur bulur devam ederiz 😂
hahah neden kusur buluıyon
Kaslı görünce bir mermilik işi var diyorum içimden ama yakışıklı görürsem vay anasını sarim diyorum
Ben takdir ediyorum. Sezarın hakkı sezara
Olabilir
Kiskanirlar djsgdjssj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?