Erkekler dış görünüşe mi yoksa o güzelliğei bakar?

Çoğu erkek bence dış görünüşe bakıyor. Dış görünüşünü beğenmediği biriyle arkadaş bile olmak istemiyor. Ama şunu da söylemek istiyorum herkes için geçerli bir şey bu. Tamam abartı derecede olması kötü ve başlarda daha önemli sonradan geçiyor ama yinede önemli..
Erkekler dış görünüşe mi yoksa o güzelliğei bakar?
Cevapla