Nasıl Görürsünüz?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ağlamak güçsüzlük değil insanlık belirtisidir. Bunu ilk kim çıkardı bilmiyorum ama göz yaşı dökmek, duygularını göstermek de cesaret ister. Kızların göz yaşındansa erkeklerin göz yaşı dökmesi daha çok etkiliyor insanı çünkü kolay kolay ağlamıyor erkekler. Ki bu da zayıflatmıyor
Bence kesinlikle hayır! Erkeklerin duygularını göstermesi, onların zayıf olduğunu değil, insan olduklarını gösterir. Herkes zaman zaman üzülür ve ağlamak çok doğal bir ihtiyaç. Ben de çevremdeki erkeklerin ağladığını gördüğümde onları daha gerçek ve kendine güvenen insanlar olarak görüyorum. Duygularını saklamadan yaşayabilmek bence bir yücelik ve çok değerli bir özellik. Hayata daha samimi ve renkli bakabilmek için duygularımız neyse öyle yaşamalıyız. Güçlü olmak, kendin olabilmekle başlar! 💖 Yani cevabım kesinlikle hayır!
Cevap
2Cevap
kızlara göre evet
Neden zayıf olsun herkesin bir sınır noktası var demekki o sınıra kadar dayanmış ve daha dayanamamış.
Erkek adam ağlamaz anca gözüne toz kaçar
Hayır zayıf görünmez insan sonuçta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?