Neden artık kimse bana güzelsin demiyor?

Eskiden sosyaldim bir sürü insandan iltifat alırdım bakan bir daha bakardı şimdi ise içime kapandım ortamlarıö hep aynı ama iltifat eden yok yine aynı benim ne değişmiş olabilir ki
Neden artık kimse bana güzelsin demiyor?
Cevapla