Bazı erkeklere ilahi adalet mi tecelli etmiş?

Şu zamanki bütün şekilci kızların aksine bir günden bir güne boyum 170 olduğu halde (onunki 173 ) kısasın demedim. Çok da bir önemi yok benim için zaten. Ama sarışın değilim diye sevilmedim güzel de anlasiyorduk oysa ki. Liseden tanıdığım yanlış hatırlamıyorsam 158 160 civarı boyuyla buna kısa demiş. Asıl önemli olan güzel vakit geçirmek değil mi ya niye böyle bu insanlar?
Bazı erkeklere ilahi adalet mi tecelli etmiş?
Cevapla