Neden Türkiyede kadın vücudu bu kadar ayıplanıyor?

Yani ben anlamıyorum neden kadının saçı, kolu, bacağı göbeği sırtı bu kadar ayıplanıyor. Aynı vucut bölgelerini erkeklerden görüyoruz zaten. He kadınlar sokağa don sütyenle çıksın demiyorum ama en azından fikrimce yazın sıcağında bi kadının pantalon yerine şort ya da kısa etek giymemesi büyük bi mesele olmamalı. Aşırı dindar ya da şehir görmemiş erkekler bacaklardanda tahrik olmaz (Erkeklerin %90 çıplak olmasi normal karsilandigi icin aslinda erkeklerin konuşma hakki bile olmamali)

Neden Türkiyede kadın vücudu bu kadar ayıplanıyor?
Cevapla