18 yaşındaki kız ve 16 yaşındaki erkek kötü mü ya?

Güncellemeler
1 yıl
Siz şaka mısınız ya sübyancı ya da pedofili ergenlik çağına girmeyen çocuklardan hoşlanan kişilere denir bende zaten yeni 18 oldum? Ayrıca çocukla konuşmuyoruz bile uzaktan gördüm yakışıklı buldum o kadar saçmalamayın
18 yaşındaki kız ve 16 yaşındaki erkek kötü mü ya?
Cevapla